fedtmule's søn 3 Skrevet 30. Oktober, 2022 hej brødre. har i haft nogen særlige gfe oplevelser. personlige kan jeg simpel hen ikke skællene mellem min gfe oplevelser. jeg har nok været lidt for meget rund omkring. så hvad har været jeres bedste gfe oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedtmule's søn 3 Skrevet 30. Oktober, 2022 ppd skrev, for 14 minutter siden: Det er vel forskelligt fra person til person Og for dag til dag, det kan jo være hun har en dårlig dag på arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The spoon Skrevet 30. Oktober, 2022 Nu har jeg ikke besøgt ret mange, men min bedste oplevelse var, med mange længder, mit besøg hos den skønne @Mook, det fås ikke bedre, og det er jeg ikke den eneste der mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 30. Oktober, 2022 The spoon skrev, for 2 minutter siden: Nu har jeg ikke besøgt ret mange, men min bedste oplevelse var, med mange længder, mit besøg hos den skønne @Mook, det fås ikke bedre, og det er jeg ikke den eneste der mener. Igen har vi samme smag. Jeg har besøgt mange søde piger, men Mook er noget særligt. Jeg ser fem piger jævnligt, er stamgæst hos dem. Det er alt for længe siden, at jeg har besøgt Mook. Tænker altid varmt på hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 31. Oktober, 2022 fedtmule's søn skrev, for 23 timer siden: hej brødre. har i haft nogen særlige gfe oplevelser. personlige kan jeg simpel hen ikke skællene mellem min gfe oplevelser. jeg har nok været lidt for meget rund omkring. så hvad har været jeres bedste gfe oplevelse Du har været "for meget rundt", men du kunne jo starte med at dele lidt ud fra dine enge erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1532 Skrevet 31. Oktober, 2022 (edited) Jeg har ryddet op. @ppd Hvis du vil hjælpe trådstarter, så gør det. Lad være med at skifte emne. Redigeret 31. Oktober, 2022 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg