Hop til indhold

Recommended Posts

hej brødre. har i haft nogen særlige gfe oplevelser. personlige kan jeg simpel hen ikke skællene mellem min gfe oplevelser. jeg har nok været lidt for meget rund omkring. så hvad har været jeres bedste gfe oplevelse   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon

Nu har jeg ikke besøgt ret mange, men min bedste oplevelse var, med mange længder, mit besøg hos den skønne @Mook, det fås ikke bedre, og det er jeg ikke den eneste der mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The spoon skrev, for 2 minutter siden:

Nu har jeg ikke besøgt ret mange, men min bedste oplevelse var, med mange længder, mit besøg hos den skønne @Mook, det fås ikke bedre, og det er jeg ikke den eneste der mener.

Igen har vi samme smag. Jeg har besøgt mange søde piger, men Mook er noget særligt. Jeg  ser fem piger jævnligt, er stamgæst hos dem. Det er alt for længe siden, at jeg har besøgt Mook. Tænker altid varmt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedtmule's søn skrev, for 23 timer siden:

hej brødre. har i haft nogen særlige gfe oplevelser. personlige kan jeg simpel hen ikke skællene mellem min gfe oplevelser. jeg har nok været lidt for meget rund omkring. så hvad har været jeres bedste gfe oplevelse   

 

Du har været "for meget rundt", men du kunne jo starte med at dele lidt ud fra dine enge erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...