Hop til indhold

bedste gfe oplevelse

Featured Replies

Skrevet

hej brødre. har i haft nogen særlige gfe oplevelser. personlige kan jeg simpel hen ikke skællene mellem min gfe oplevelser. jeg har nok været lidt for meget rund omkring. så hvad har været jeres bedste gfe oplevelse   

Skrevet
  • Author
ppd skrev, for 14 minutter siden:

Det er vel forskelligt fra person til person

Og for dag til dag, det kan jo være hun har en dårlig dag på arbejde

Skrevet

Nu har jeg ikke besøgt ret mange, men min bedste oplevelse var, med mange længder, mit besøg hos den skønne @Mook, det fås ikke bedre, og det er jeg ikke den eneste der mener.

Skrevet
The spoon skrev, for 2 minutter siden:

Nu har jeg ikke besøgt ret mange, men min bedste oplevelse var, med mange længder, mit besøg hos den skønne @Mook, det fås ikke bedre, og det er jeg ikke den eneste der mener.

Igen har vi samme smag. Jeg har besøgt mange søde piger, men Mook er noget særligt. Jeg  ser fem piger jævnligt, er stamgæst hos dem. Det er alt for længe siden, at jeg har besøgt Mook. Tænker altid varmt på hende.

Skrevet
fedtmule's søn skrev, for 23 timer siden:

hej brødre. har i haft nogen særlige gfe oplevelser. personlige kan jeg simpel hen ikke skællene mellem min gfe oplevelser. jeg har nok været lidt for meget rund omkring. så hvad har været jeres bedste gfe oplevelse   

Du har været "for meget rundt", men du kunne jo starte med at dele lidt ud fra dine enge erfaringer.

Skrevet

Jeg har ryddet op. @ppd Hvis du vil hjælpe trådstarter, så gør det. Lad være med at skifte emne.

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.