Hop til indhold

Risiko for at blive smittet hos thai

Featured Replies

Skrevet

Tænker tit på om der ikke er en reel risiko for at pådrage sig kondolymer eller værre på thaimassagestederne.

Der bliver jo taget fat om hhv. oliekande og pind flere gange under forløbet, og mange gange om dagen.

Har endnu tilgode at se oliebeholderen blive afsprittet/desinficeret efter brug.

Og såfremt håndklæderne ikke er helt friske? (hvad jeg dog sjældent har kunnet konstatere)

Fik på et tidspunkt nogle små knopper, som dog heldigvis forsvandt igen, men efter det har jeg min egen lille creme med.

Har du været ude for noget??

-OD

Skrevet

Tanken har også jævnligt strejfet mig.

Ofte rører pigen ved din sæd/presperm. Så rører hun ved sig selv. Tit laver hun en indledende gnubbetur med venusbjerg/skamlæber hen over din blottede glans, inden sammekoblingen, som dog foregår med kondom??

Jeg aner ikke hvor sejlivede de forskellige vira mv. er.

Nogen der har konkret viden, som ikke blot stammer fra Google ;)?

Hvilken creme er det du har med OD?

Skrevet
  • Author

Jeg har noget med der hedder BBJ Massagecreme og nogle gange også Matas muskelsalve.

Jeg foretrækker creme da jeg ofte får kløe af oliesjask, og det giver en mere lækker fornemmelse.

BBJ kan jeg anbefale det er tilmed rimeligt i pris, ca. 100 Kr. for 750 ml.

Jeg har en mindre dåse med som jeg fylder op.

-OD

Skrevet

Jeg har noget med der hedder BBJ Massagecreme og nogle gange også Matas muskelsalve.

Jeg foretrækker creme da jeg ofte får kløe af oliesjask, og det giver en mere lækker fornemmelse.

BBJ kan jeg anbefale det er tilmed rimeligt i pris, ca. 100 Kr. for 750 ml.

Jeg har en mindre dåse med som jeg fylder op.

-OD

Ok og tak. Troede det var noget desinficerende.

Ja de små dåser er hurtigt fyldt op :mrgreen: Muuuhaaaaa -sundskyld men det var for fristende.

Skrevet

Jeg aner ikke hvor sejlivede de forskellige vira mv. er.

Nogen der har konkret viden, som ikke blot stammer fra Google ;)?

Vortevirus, her HPV, sidder i huden. For at overføres skal der altså hudceller fra den ene til den anden kunde (og så skal modtageren være modtagelig).

Jeg har ikke før hørt seriøse teorier om det mht. HPV, men mange af os kender vel problemet med fodvorter erhvervet i svømmehallen.

Umiddelbart ville jeg ikke bekymre mig. Fødder slides mere af ru svømmehalsklinker end kronjuveler af en olifedtet hånd. Hvis hun begynder at skrabe med negle på kønsvorter, så kan det dog nok ikke helt udelukkes, men hvor ofte mon det lige sker?

Skrevet

Tanken har også jævnligt strejfet mig.

Ofte rører pigen ved din sæd/presperm. Så rører hun ved sig selv. Tit laver hun en indledende gnubbetur med venusbjerg/skamlæber hen over din blottede glans, inden sammekoblingen, som dog foregår med kondom??

Det er noget lidt andet. Her er risikoen smitteoverførsel fra pige til dig. OD's spørgsmål gik på kunde til kunde, hvor pige+olie/håndklæde kun er smitteveje, ikke smittebærer.

Hvis du gnider dig op ad en smittet er der klart smitterisiko.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.