Hop til indhold

Recommended Posts

Efter den fine anbefaling fra "Århuselsker", tog jeg chancen med denne (skulle det vise sig) vidunderlige kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/349764

Aftale :

Nem at træffe på sms. Svarer hurtigt og venligt og i løbet af 10 minutter var en aftale på plads på 1 time med FP (massage + sex incl blow uden).

Lokation :

Tilst i Århus ca 1 km fra Bilka. Så tænker jeg de fleste østjyder ved så nogenlunde, hvor i verden vi befinder os.

Bor i en lille lejlighed i stuen i en opgang med flere lejemål i et kvarter fyldt med lidt triste intetsigende boligblokke.

Hvis man googler adressen, når man får den, skal man ikke lade sig narre af, at bygningen på ser hvid ud, det er den IKKE. Den er grå/sort, og jeg måte sgu gå lidt frem og tilbage, før jeg fandt det rette nummer.

Når man er på det rette sted, bippes man ind af "babe".

Babe :

Gudesmuk lille nips med den lækreste krop, velsiddende c-skål (er min bedste vurdering) og en helt igennem fantastisk røv. Hun tilbyder IKKE anal, inden nogen spørger mig om det :D

Hun er iført en lille sommerkjole, og jeg har bare lyst til at vikle hende sammen i en lille kuffert og tage hende med mig hjem med det samme.

Hun krammer mig og siger, "you look so nice Michael", og jeg tror jo på alt det som smides i ansigtet på mig fra en smuk kvinde og bliver sgu helt glad :P

"You want to take shower baby" ?. Jeg har som altid lige badet, før jeg satte mig i bilen, men da jeg skal tisse som en i helvede, svarer jeg "yes please", så jeg lige kan få slået to fluer med et smæk.

Sex/massage :

Da jeg kommer ind efter badet - som iøvrigt er foretaget under fine forhold (små men absolut i orden), har jeg sgu allerede total stådreng, og da jeg ser hende sidde på sengekanten - nu ude kjole - og rede sit hår, tænker jeg, at det her det bliver sgu sex før massage, ellers ender det da helt i hat og briller.

Den er hun helt med på, for før jeg overhovedet når at gøre noget som helst, rejser hun sig og giver mig et tungekys som havde vi været kærester længe. vi snaver løs og ender med mig på ryggen på sengen og hende ovenpå.

Masser af kys og kærtegn, før hun starter med at kysse og slikke på mine brystvorter, ned over maven, bider let i mine inderlår, før hun kigger op på mig og siger....."you are so big and horny baby" (fuuuck tænker jeg bare, jeg kan sgu bare det her :D:P), og så starter hun med en sublim omgang superfransk med konstant sugen (dybt) og slikken samtidig med at hun med jævne mellemrum kigger op på mig.

Min generelle erfaring med thaikvinder er, at de altså ikke ligefrem er verdensmestre i at sutte pik, men det her er det bedste, jeg har prøvet siden legendariske ten (https://annoncelight.dk/showad/296509

"i want to lick your pussy, before I fuck you" får jeg fremstønnet, inden det ender helt "galt", hvorefter hun kommer op til mit ansigt, et knæ på hver side af mit hoved og hendes nu sjaskvåde lille velduftende fisse lige ud for min mund.

Jeg slikker det bedste jeg har lært, frem og tilbage op og ned, fra side til side, og hun stønner og piver, så det er en lyst.

Hun flytter sig fra mit hoved, "please fuck me baby" stønner hun, samtidig med at vi tungekysser.

På med kondomet og så min favorit position med hende siddende overnpå mig, så jeg har fri udsyn til hendes skønne bryster og hende med et par af mine fingre i munden,

Jeg tror sgu ikke der går mere end små 5 minutter, før jeg er klar til at skyde kanonen af, og jeg fortæller hende, "I´m coming soon", hvorefter hun stopper med at ride, tungekysser mig og siger, "please wait baby, I think im coming soon" :roll:

Jeg bruger det gamle trick og tænker på Søren Lerby fra en fodboldkamp tilbage i 1984, og det lykkedes mig lige præcis at holde til det øjeblik, hvor hun hyler så hele blokken kan høre hende, hvorefter jeg sprøjter oppe i hende (i kondomet).

Jeg er fuldstændig udkørt og overvældet, og hun ligger bare med hendes hoved på mit bryst og sitrer.........

Jeg er sikker på, at i logebrødre tænker, at jeg enten overdriver egne evner, eller "babe" bare spiller skuespil :D, men for helvede hvor var det bare godt, og jeg ligger bare og tænker, fuuuuck det gjorde du sgu meget godt gamle dreng. (jeg er medio 50 og dermed ikke den yngste på savannen længere) 

Efter lidt pillow talk og gensidig nus, tilbyder hun mig massage på hendes massagebriks som står i rummet, og det takker jeg ja til. 

Og til dem som kommer efter massagen, jepper hun kan bestemt også udføre en kvalificeret massage.

Vurdering :

Kvinde : 10/10

Sex : 10/10

Massage : 9/0

Samlet oplevelse : 10/10.

Hun er simpelthen så sød og så smuk og så skøn, at man bare har lyst til at beholde hende helt for sig selv. 

Hun er her indtil medio november, så vender hun næsen hjem til Thailand igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er rigtig lækker :-)
Lidt øv hun har sat prisen op :-(
måske hun  læser med her inde ? ;-)
500 med blow var et godt tilbud før 
nu åbenbart 650.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mesteryowda skrev, den 31.10.2022 at 09:07:

Ja hun er dejlig, jeg har været der 2 gange nu, og har været tilfreds begge gange.

Håber jeg kan nå at kigge forbi endnu engang inden hun tager hjem

Hun svarer aldrig tlf og skriver heller ikke tilbage på sms.

Så hun er helt umulig at få fat på... Selve m jeg har forsøgt med mange dages mellemrum og en del gange....??

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 12 timer siden:

Hun svarer aldrig tlf og skriver heller ikke tilbage på sms.

Så hun er helt umulig at få fat på... Selve m jeg har forsøgt med mange dages mellemrum og en del gange....??

Jeg har aldrig prøvet at ringe, har kun skrevet SMS'er. Hun har svaret hurtigt begge gange. Måske hun er blevet for populær ...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet om Babe/Dara. Billederne af hende er konsistente. Hendes krop er simpelthen perfekt. En dejlig glat mave, smidige smukke ben, flotte arme, en perfekt numse. Kan ikke komme i tanke om nogen thai, der havde sådan en tonet krop. Brysterne er hjulpet men dejlige med strittende brystvorter som reagerer pænt. Brysterne er (desværre) silikone, men ikke for hårde. De er dejlige at holde i. Hun holder meget af at kysse. Ansigtet er helt fint. Jeg tror aldrig, jeg har haft så meget tungeorgie med en thailænder. Hun suttede mig pænt og tilbød en fugtig pussy , mens vi tumlede rundt og liderlige hinanden. Jeg var så tændt af hendes krop, at jeg endte med at tømme min pung ind i hendes mund. Efter lidt restitution og massage blev jeg hård igen. På med kondom. Havde slikket hende ordentligt, så hun var rigtig våd og der skulle slet ikke creme til. Det var et meget godt og ret langvarigt kneb i alle mulige positioner. At tage hende bagfra med de pæne balder var et smukt syn. Færdig i missionær, hvor hun trak vejret tungt og følte sig meget liderlig. Jeg tror hun var ret tæt på at komme, men jeg kunne ikke holde mig tilbage og trak mig ud og kom med et brag over hendes fine mave.

Alt i alt en dejlig oplevelse med en pige, der kan levere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun har lavet en aftale, så skal hun nok være der.

 

Hun virker bund reel på mig, så det er måske mig som har misforstået hendes flyafgang. Mente faktisk at hun smuttede idag, men jeg kan altså sagtens have taget fejl..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...