Hop til indhold

Recommended Posts

 Til sexet husmor, hvis du læser med så tror jeg at hvis du sætter prisen til normal pris ville få flere kunder. Jeg er helt sikkert klar på besøg til normal pris, synes du er fræk og frodig mums.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 1 time siden:

 Til sexet husmor, hvis du læser med så tror jeg at hvis du sætter prisen til normal pris ville få flere kunder. Jeg er helt sikkert klar på besøg til normal pris, synes du er fræk og frodig mums.

Kunne jo være hun har kunder nok.. Det er hendes pris, så tag den eller lad være. Der er jo masser af kvinder der tager væsentlig lavere priser så dem kan du jo kontakte, hvis du ikke vil betale den pris hun forventer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor denne hetz mod hendes priser !?! Kvinden forlanger hvad hun vil have. Hvis du ikke kan/vil betale for hendes ydelser, så er der sikkert billigere fisk i havet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 11 minutter siden:

Hendes krop - hendes priser.

Naturligvis.. Hun sætter prisen - og kunden vælger om han vil betale den - eller blive væk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...