Hop til indhold
Møffe

NY THAI MASSASE PÅ FYN (Vissenbjerg)

Recommended Posts

Har været forbi Odensevej130 i Vissenbjerg. 

Så vidt jeg kunne se er de 2 piger. Tror det var mutter der gav mig massage -hun er lidt høj af en thai -pæn og sexet -den anden pige er mere klassisk thai størrelse også pæn og sexet;-) begge nok sidst i 30erne.

Nåmen jeg havde bestilt alm. massage i første omgang -hun har rigtige gode hænder til at massere og fornemmelse af, hvor og hvor hård hun skal trykke -men hun brugte til tider kun 1 hånd pga. sin mobil som afledte hendes opmærksomhed -selv om hun en i mellem "undskyldte" blev det træls x flere. Hun havde ret mange nærgående spørgsmål undervejs (fiskede) og gled af på at svare, når jeg stillede hende det samme spørgsmål tilbage... hendes massage havde været super, hvis hun havde holdt fokus. Hun kom tæt på og pirre lidt i ny og næ -nok til jeg kom i stemning til mere. Men valgte alligevel at nøjes med massagen -de tog 1.000kr. for 30min. FP -jeg var fristet -men synes ikke om hendes attitude -da jeg begyndte at spørge om ekstra og priser -blev hun lidt for meget business! og da jeg sagde "måske en anden gang" var hun pænt skuffet... Det er et hus ved siden af et autoværksted -ikke specielt diskret. 

om jeg komme igen...tjaah det var sådan en lidt bladet oplevelse, muligvis får de en chance mere;-)   

https://annoncelight.dk/showad/332475

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

men hun brugte til tider kun 1 hånd pga. sin mobil

Bruger hun telefon under besøg, så kommer jeg ikke mere, dårlig opdragelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 46 minutter siden:

Bruger hun telefon under besøg, så kommer jeg ikke mere, dårlig opdragelse.

Er da fuldstændigt enig;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har heller ikke noget godt at sige om det sted, dårlig service og oplevelse, tilmed et forsøg på at snyde sig til at få mere for hendes job ind den pris de reklamere med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur

Tak for anmeldelsen, hvilken slags nærgående spørgsmål kom hun med (fiskede) ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai connoisseur skrev, den 31.10.2022 at 12:24:

Tak for anmeldelsen, hvilken slags nærgående spørgsmål kom hun med (fiskede) ? :)

(Har først set dit skriv i dag)

-De klassiske: Hvor bor du, hvor arbejder du, er du gift, har du børn, har du en thai kæreste/kone -osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gav dem så en chance mere forleden. Da jeg sådan trængte til massage i min gamle krop. Det viste sig her -at det rent faktisk er en pige mere, der tidligere har arbejdet i nr. Åby -og hende har jeg besøgt mange gange... Hun er næsten lige så gammel som mig selv. Lille buttet og gode bryster... Jeg har tidliger taget nogle gevaldige svingture med hende -og hun er med på det meste -og fræk som bare f..... Denne dag nøjes jeg dog med massage (som hun også gør rigtig fornuftigt) jeg er ikke altid god til at genkende folk -og hun spurgte meget direkte ind til mig -hvilket jeg konstateret overfor hende -så ville hun tie sagde hun og grinte. Hun havde naturligvis genkendt mig med det samme -men lod som ingenting -og først da jeg gik, og spurgte til hendes navn (ringede klokkerne for mig) Hendes massage var tilpasset mit ønske om hård massage -masser af pirring/berøring de helt rigtige steder (min smag) (det viste hun jo godt) Jeg gik derfra glad og forløst massagemæssigt, men ej seksuelt (selvvalgt!) Synes prisen er i overkanten (og i nr. åby har jeg fået meget mere sex til under det halve, da hun var der)

Men jeg kan ikke komme uden om jeg har skiftet mening -og vil klart anbefale stedet nu;-) Og jeg kommer også igen...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 13 timer siden:

Gav dem så en chance mere forleden. Da jeg sådan trængte til massage i min gamle krop. Det viste sig her -at det rent faktisk er en pige mere, der tidligere har arbejdet i nr. Åby -og hende har jeg besøgt mange gange... Hun er næsten lige så gammel som mig selv. Lille buttet og gode bryster... Jeg har tidliger taget nogle gevaldige svingture med hende -og hun er med på det meste -og fræk som bare f..... Denne dag nøjes jeg dog med massage (som hun også gør rigtig fornuftigt) jeg er ikke altid god til at genkende folk -og hun spurgte meget direkte ind til mig -hvilket jeg konstateret overfor hende -så ville hun tie sagde hun og grinte. Hun havde naturligvis genkendt mig med det samme -men lod som ingenting -og først da jeg gik, og spurgte til hendes navn (ringede klokkerne for mig) Hendes massage var tilpasset mit ønske om hård massage -masser af pirring/berøring de helt rigtige steder (min smag) (det viste hun jo godt) Jeg gik derfra glad og forløst massagemæssigt, men ej seksuelt (selvvalgt!) Synes prisen er i overkanten (og i nr. åby har jeg fået meget mere sex til under det halve, da hun var der)

Men jeg kan ikke komme uden om jeg har skiftet mening -og vil klart anbefale stedet nu;-) Og jeg kommer også igen...  

Er det Ryya som har været i Nr. Aaby?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 minutter siden:

Er det Ryya som har været i Nr. Aaby?

Nej hun er det endnu. Det er Fanta. De har i øvrigt ikke sammen mutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en glimrende hård massage idag, havde kun bestilt massage og fik kun massage, og blev ikke spurgt om andet. Heller ingen telefoner eller andet som forstyrrede, kun at der kom endnu en pige ind og hjalp til i 5 minutter, dejligt men ikke noget jeg havde forespurgt om og ej heller betalt for. Man kan være heldig en gang i mellem.

kommer helt sikkert igen, når jeg kun skal have massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...