Hop til indhold

Recommended Posts

 

Adelie annoncering

Mødte Adelie i Hadsten privat diskret. Det lever helt op til hvad der forventes af sådan et sted. Stedet har en god seng bad og toilet.

Priser privat diskret

- 15 min alm blid sex 700 kr

- 30 min alm blid sex 1200 kr

- 45 min alm blid sex 1900 kr. 

Plus evt tillæg læs i annoncering 

 

Det er hvis på sin plads at skrive lidt om Adelie. Ikke for at der endelig er noget nyt at fortælle. Mere for at fortælle hun stadig er en top klasse pige at besøge:). Hun er simpelthen så frisk, sød , dejlig og imødekommende:).

Hun er ret svær at få en aftale med. I dag lykkedes det og gensynsglæden var ret stor:).

Adelie levede til fulde op til hvad man kan forvente af hendes annoncering og anmeldelser og mere til Gik efter en GFE oplevelse med dildo leg våde Kys, kram fransk deepthroat nærvær og indlevelse:wub: Fik til det fulde hvad jeg kom efter og mere til:wub:.  Fik tilbudt bad før og efter:)

Karakter 12 ud af 12 og mere til :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid dejligt at blive mindet om Adelie.

Det er mange år siden jeg havde fornøjelsen af et mere end 3 timers fornøjelse og glæde med denne frække skønhed.

En gang Adelie altid Adelie,  Glemmer det aldrig.

Adelie Sådan Whauuu

Det var min overskrift i anmeldelsen den 12 juli 2016

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Adelie for et par år siden da hun i den grad var rost til skyerne. Jeg må desværre sige at jeg ikke forstår hvorfor hun var så populær. Det var maskinsex af værste skuffe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trident skrev, den 30.10.2022 at 12:04:

Jeg har også besøgt Adelie for et par år siden da hun i den grad var rost til skyerne. Jeg må desværre sige at jeg ikke forstår hvorfor hun var så populær. Det var maskinsex af værste skuffe. 

Jeg troede ikke det kunne lade sig gøre at have maskinsex med Adelie ;)

Jeg syntes faktisk bare hun bliver frækkere at møde, for hver gang :)

På den anden side, så er det måske meget fint at nogle ikke er helt tilfredse, så det bliver lidt nemmere at få en aftale, når hun en sjælden gang er på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, Lige nu:

Jeg troede ikke det kunne lade sig gøre at have maskinsex med Adelie ;)

Jeg syntes faktisk bare hun bliver frækkere at møde, for hver gang :)

På den anden side, så er det måske meget fint at nogle ikke er helt tilfredse, så det bliver lidt nemmere at få en aftale, når hun en sjælden gang er på.

Du må gerne få min tid. Jeg har heldigvis fundet en anden stjerne i Hadsten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adelie - den lækre frankofile gudinde - jeg havde parkeret mine oplevelser med hende på kaminhylden.

At skulle læse, at det er maskinsex - dét må være en anden du har besøgt kære @Trident, jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved, hvordan du kan skrive sådan noget. 

Jeg accepterer fuldt ud, at der kan være forskelle på, hvordan man oplever de forskellige oplevelser i oplevelsesøkonomiens overflødighedshorn, men derfra og så til at putte Adelie ind i boxen med etiketten "Maskinsex", dét er mig totalt uforståeligt.

Jeg kan jo desværre se, at annoncelight ikke længere har en annonce med kontaktoplysninger til Adelie, så jeg vil stikke piben ind, finde et glas Margaux, og så ellers blot lade tankerne flyde her under slumretæppet foran den tændte kamin. Wauuuuwwww - min krop bliver helt varm indvendig blot ved tanken om de oplevelser jeg har haft tilbage i tiden med hende med kirkeklokkernes sprøde lyd i baggrunden ...... Merci beaucoup !

Redigeret af Sherlock

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...