Hop til indhold
Gæst

Fredericia

Recommended Posts

Gæst

Skal til Fredericia en dag i næste uge, er der nogen thai steder der er værd at besøge?

Har kun lige lidt over en time "fri" så skal være der. Har læst div. kommentarer om området men er der nogen der har været der på det sidste, der er jo tit udskiftninger på de steder.

Søger massage med lidt "sjov"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg har været på Fynsgade 26 et par gange - det er dog fortrinsvis et bordel, og du skal ikke have for store forventninger til massagen. Jeg har dog fået rigtig meget for pengene de par gange - med en godt voksen thaipige med et utroligt positivt og indlevende væsen.

Hvis massagen er vigtig foreslår jeg at du indlemmer Vejle i dine planer (se flere gode anmeldelser herinde). Der er så vidt jeg har registreret ingen 'rigtige' massageklinikker med minimum HJ i resten af trekantområdet.

Middelfart er ukendt land for mig. Har dog ikke set anmeldeser derfra i det sidste lange stykke tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Professor

Du skriver at du fik meget for pengene på Fynsgade 26.......kan du uddybe det lidt nærmere.

Tilbyder de F.eks kys, superfransk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver nødt til at trække min tidligere udtale om nymarksvej tilbage. Har lige været på besøg igen og der er kommet ny pige på adressen og hun leverede ikke varen på nogen måde. Hverken massagen eller sexen var på nogen måde god. Spild af penge.

Redigeret af Tommy99

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...