Hop til indhold

Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Skal til Fredericia en dag i næste uge, er der nogen thai steder der er værd at besøge?

Har kun lige lidt over en time "fri" så skal være der. Har læst div. kommentarer om området men er der nogen der har været der på det sidste, der er jo tit udskiftninger på de steder.

Søger massage med lidt "sjov"

Skrevet

Jeg har været på Fynsgade 26 et par gange - det er dog fortrinsvis et bordel, og du skal ikke have for store forventninger til massagen. Jeg har dog fået rigtig meget for pengene de par gange - med en godt voksen thaipige med et utroligt positivt og indlevende væsen.

Hvis massagen er vigtig foreslår jeg at du indlemmer Vejle i dine planer (se flere gode anmeldelser herinde). Der er så vidt jeg har registreret ingen 'rigtige' massageklinikker med minimum HJ i resten af trekantområdet.

Middelfart er ukendt land for mig. Har dog ikke set anmeldeser derfra i det sidste lange stykke tid.

• 2 months later...
Skrevet

Hej Professor

Du skriver at du fik meget for pengene på Fynsgade 26.......kan du uddybe det lidt nærmere.

Tilbyder de F.eks kys, superfransk?

Skrevet

Både og ;-) og god tid, ikke mindst

Skrevet

Smut fordi Nymarksvej og massagen er ok og sexen er god.

Skrevet

Jeg bliver nødt til at trække min tidligere udtale om nymarksvej tilbage. Har lige været på besøg igen og der er kommet ny pige på adressen og hun leverede ikke varen på nogen måde. Hverken massagen eller sexen var på nogen måde god. Spild af penge.

Redigeret af Tommy99

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.