Hop til indhold
Møffe

Er det nogen der har besøgt denne lille godte??

Recommended Posts

Guest Thai connoisseur

Jeg vil vædde en stor fadøl på, at hun ikke er thai. Ser mere øst- eller sydeuropæisk ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha Nu måtte jeg så selv tag en for holdet!!! -og nej hun er absolut ikke thai eller lille på nogen måder...  Men ung og stram, fin blød hud det har hun -og hun kan blive liderlig -tror faktisk ikke jeg har prøvet sådan en ung dame før -det står jo 19 i annoncen -men hun sagde selv hun var 20 år -og det passer nok meget godt. Alt var med kondom indtil de sidste 10 minutter... Hun gjorde det sgu godt,  og jeg kunne give fuld gas uden brok -hun stønnede kun og smilte... -det var en rigtig god oplevelse for sådan en gammel r.v som mig... 1.000kr. for 40minutter (800kr. for 30) man kan så tilkøbe forskelligt ekstra -men jeg kunne godt nøjes med standarten;-)  Jeg fik ikke fat i hvor hun er fra -tror jeg var for liderlig til, at kunne høre det, da hun sagde det.

Efter min mening er hun rålækker på den fede måde, og så sweet et pigebarn... Det var i en "studenterlejlighed"?? fin nok, men sengen -enkelseng der havde set bedre dage... Det var lidt kryptisk, at finde frem til præcis den lejlighed... Hun ville havde et billede på forhånd -så det fik hun (da jeg kørte bil i mørke)  

Hvis hun ikke hurtigt daffer videre -kommer jeg igen, og giver hende endnu en svingtur;-) fik jeg sagt hun "ER LÆKKER" ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Hahaha Nu måtte jeg så selv tag en for holdet!!! -og nej hun er absolut ikke thai eller lille på nogen måder...  Men ung og stram, fin blød hud det har hun -og hun kan blive liderlig -tror faktisk ikke jeg har prøvet sådan en ung dame før -det står jo 19 i annoncen -men hun sagde selv hun var 20 år -og det passer nok meget godt. Alt var med kondom indtil de sidste 10 minutter... Hun gjorde det sgu godt,  og jeg kunne give fuld gas uden brok -hun stønnede kun og smilte... -det var en rigtig god oplevelse for sådan en gammel r.v som mig... 1.000kr. for 40minutter (800kr. for 30) man kan så tilkøbe forskelligt ekstra -men jeg kunne godt nøjes med standarten;-)  Jeg fik ikke fat i hvor hun er fra -tror jeg var for liderlig til, at kunne høre det, da hun sagde det.

Efter min mening er hun rålækker på den fede måde, og så sweet et pigebarn... Det var i en "studenterlejlighed"?? fin nok, men sengen -enkelseng der havde set bedre dage... Det var lidt kryptisk, at finde frem til præcis den lejlighed... Hun ville havde et billede på forhånd -så det fik hun (da jeg kørte bil i mørke)  

Hvis hun ikke hurtigt daffer videre -kommer jeg igen, og giver hende endnu en svingtur;-) fik jeg sagt hun "ER LÆKKER" ggg

Er det hende på billederne også?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AcrossTheSky skrev, for 43 minutter siden:

Er det hende på billederne også?

Ja det er et godt spørgsmål. Hun er ikke så mager uden hun er fed på nogen måde... måske det var da hun var 16 år.

Jeg ved det sgutte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 30.10.2022 at 11:11:

Det er helt sikkert ikke den samme pige;-)

Ærgerligt hun bruger falske billeder hvis hun er så køn som du synes, men det skal da ikke tage noget fra din oplevelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AcrossTheSky skrev, for 3 minutter siden:

Ærgerligt hun bruger falske billeder hvis hun er så køn som du synes, men det skal da ikke tage noget fra din oplevelse :) 

-hun har større krop og bryster -og det har jeg ikke noget i mod... om hun er køn -har jeg ikke tænkt over før nu -hun var rålækker for mig -den dag.  Men det er jo også noget med opførsel, og kemi, og mit behov blev indfriet. 

(hvis billederne havde været ægte, havde jeg nok besøgt hende alligevel)

Oplevelsen var en af de bedste, jeg har fået ved en gp -også pga. hun var så ung og havde så blød hud... Hun var lige det, jeg ikke viste, jeg trængte så meget til;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...