Hop til indhold
Jens39

Luderlotte - blow med slug , virkelig forkælelse og gensidig nydelse

Recommended Posts

Jeg besøgte for nyligt luderlotte i Ejby 
 
 
Kommunikationen startede nemt på mail, og vi fik hurtigt aftalt blow med slug og tidspunkt. Da jeg holdt ved det aftalte sted, skrev jeg og fik hurtigt en god guidning.
 
Døren blev åbnet af en virkelig sød kvinde med et smukt ansigt, og vi gav et kram:x
 
Da jeg var klar , spurgte hun om jeg ville ligge i sengen og få blow eller hun skulle sidde på knæ og gøre det. Selvom jeg har fået en del blowjob,  har jeg aldrig prøvet at få det stående med kvinden siddende foran, så det ville jeg gerne prøve
 
Det var en beslutning jeg bestemt ikke fortrød.
Luderlotte satte sig på knæ foran mig og tog den i munden. Hendes varme mund lukkede og munden og tungen begyndte det mest perfekte blow jeg nogensinde har prøvet. At stå foran Luderlotte siddende på knæ foran med gavtyven i munden er simpelthen noget af det bedste og frækkeste jeg nogensinde har prøvet.
Der var ingen hastværk da hun suttede, hendes måde at sutte på, både med hastighed og brug af mund og tunge var perfekt. Jeg kunne tydeligt mærke det ikke bare var et job der skulle overståes,  men hun også nød det  og det gjorde bare oplevelsen så meget bedre:wub:
 
Hun bruger munden næsten hele tiden, munden er kun væk kortvarigt et par gange, men da jeg fortalte belønningen snart kom, gav hun ikke slip fra den med munden mere.
 
Hun slugte det hele, og beholdt den i munden efter den havde sprøjtet, og fik den suttet helt tom og leget med den med tungen.
Som mand giver det noget helt specielt når kvinden beholder den i munden lidt bagefter.
 
Mens jeg tog tøj på fortalte jeg luderlotte, at det er det bedste blow jeg nogensinde har fået og jeg virkelig havde nydt det.
Hun fortalte hun også havde nydt det, og hun elsker at sutte. 
 
Det er det bedste og mest intense blow jeg nogensinde har fået og første gang jeg har oplevet at den bliver beholdt sålænge i munden efter man er kommet og stadig får kærlig behandling med munden og tungen. 
 
Jeg skal helt sikkert besøge luderlotte igen:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens39 skrev, for 16 timer siden:
Jeg besøgte for nyligt luderlotte i Ejby 
 
 
Kommunikationen startede nemt på mail, og vi fik hurtigt aftalt blow med slug og tidspunkt. Da jeg holdt ved det aftalte sted, skrev jeg og fik hurtigt en god guidning.
 
Døren blev åbnet af en virkelig sød kvinde med et smukt ansigt, og vi gav et kram:x
 
Da jeg var klar , spurgte hun om jeg ville ligge i sengen og få blow eller hun skulle sidde på knæ og gøre det. Selvom jeg har fået en del blowjob,  har jeg aldrig prøvet at få det stående med kvinden siddende foran, så det ville jeg gerne prøve
 
Det var en beslutning jeg bestemt ikke fortrød.
Luderlotte satte sig på knæ foran mig og tog den i munden. Hendes varme mund lukkede og munden og tungen begyndte det mest perfekte blow jeg nogensinde har prøvet. At stå foran Luderlotte siddende på knæ foran med gavtyven i munden er simpelthen noget af det bedste og frækkeste jeg nogensinde har prøvet.
Der var ingen hastværk da hun suttede, hendes måde at sutte på, både med hastighed og brug af mund og tunge var perfekt. Jeg kunne tydeligt mærke det ikke bare var et job der skulle overståes,  men hun også nød det  og det gjorde bare oplevelsen så meget bedre:wub:
 
Hun bruger munden næsten hele tiden, munden er kun væk kortvarigt et par gange, men da jeg fortalte belønningen snart kom, gav hun ikke slip fra den med munden mere.
 
Hun slugte det hele, og beholdt den i munden efter den havde sprøjtet, og fik den suttet helt tom og leget med den med tungen.
Som mand giver det noget helt specielt når kvinden beholder den i munden lidt bagefter.
 
Mens jeg tog tøj på fortalte jeg luderlotte, at det er det bedste blow jeg nogensinde har fået og jeg virkelig havde nydt det.
Hun fortalte hun også havde nydt det, og hun elsker at sutte. 
 
Det er det bedste og mest intense blow jeg nogensinde har fået og første gang jeg har oplevet at den bliver beholdt sålænge i munden efter man er kommet og stadig får kærlig behandling med munden og tungen. 
 
Jeg skal helt sikkert besøge luderlotte igen:rolleyes:

Total godt indlæg.....;)

Og kan i den grad love dig for jeg også er i gang med at lave en aftale med hende, for det skal godt nok prøves og opleves på egen (PIK) kan man vist godt sige...:wub::razz::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 15 timer siden:

Du kan godt glæde dig siger jeg bare 

Og du kan bande på jeg glæder mig.

Total VILDT meget endda.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuderLotte skrev, for 13 timer siden:

Jeg glæder mig skam også B);-):P:P

Det blev jeg virkelig glad for at læse frække luder Lotte...

Skal virkelig nyde det, og nyde synet af min pik taget til roden af din frække sutte mund..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 9 timer siden:

Det blev jeg virkelig glad for at læse frække luder Lotte...

Skal virkelig nyde det, og nyde synet af min pik taget til roden af din frække sutte mund..;-)

Dejligt, lækkert og frækt for hvis du ikke nyder det så er det skidt B);-):P

Det er da skidt hvis det kun er mig der nyder det :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuderLotte skrev, for 1 minut siden:

Dejligt, lækkert og frækt for hvis du ikke nyder det så er det skidt B);-):P

Det er da skidt hvis det kun er mig der nyder det :(

Det bliver SÅ frækt og SÅ godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. 

Jeg finder ikke hendes annonce mere. 

Den er på om morgenen men bliver lukket ned i  løbet af formiddagen. 

Jeg skrev til hende om alt var ok og hun skrev ja men hun skulle lige passe sig selv en dag og det var i onsdags. 

Skrev til hende igen og har ikke fået svar. 

Er der nogen der er i kontakt med hende? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
estat92 skrev, den 8.11.2022 at 21:48:

Hej alle. 

Jeg finder ikke hendes annonce mere. 

Den er på om morgenen men bliver lukket ned i  løbet af formiddagen. 

Jeg skrev til hende om alt var ok og hun skrev ja men hun skulle lige passe sig selv en dag og det var i onsdags. 

Skrev til hende igen og har ikke fået svar. 

Er der nogen der er i kontakt med hende? 

 

Hej alle

Jeg ligger syg og er derfor ikke på pt :(

Jeg håber på snart at være frisk og klar igen.

Knus fra: Lotte

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuderLotte skrev, for 5 timer siden:

Hej alle

Jeg ligger syg og er derfor ikke på pt :(

Jeg håber på snart at være frisk og klar igen.

Knus fra: Lotte

har du slugt for meget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 22 timer siden:

har du slugt for meget 

Kan man det??? :o

I så fald så er jeg endnu ikke nået dertil, men har nok nærmere fået for lidt, såååå…. :(:rolleyes:

Kom og besøg mig :D;):P

Jeg er trængende efter næsten 3 ugers sygdom :PB):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kam skrev, for 7 timer siden:

Er det bare mig, eller er annoncen ikke aktiv mere?

K. 

Annoncerne på Annoncelight er kun aktiv en dag af gangen. Den skal fornyes dagligt, derfor kan du kun se annoncen de dage jeg har aktiveret den - og jeg har været syg i knap 3 uger :(

Jeg håber på at være klar igen fra imorn torsdag eller i overmorgen fredag og så mere eller mindre dagligt fremadrettet ;):PB)

Kram: Lotte

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 7 timer siden:

jeg kan heller ikke finde den

Annoncerne på Annoncelight er kun aktiv en dag af gangen. Den skal fornyes dagligt, derfor kan du kun se annoncen de dage jeg har aktiveret den - og jeg har været syg i knap 3 uger :(

Jeg håber på at være klar igen fra imorn torsdag eller i overmorgen fredag og så mere eller mindre dagligt fremadrettet ;):PB)

Kram: Lotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...