Guest Langtunge Skrevet 29. Oktober, 2022 Hej alle sammen. Tror i at vis en kvinde vi besøger laver en fræk pinup kalender. Vi vi købe den.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 710 Skrevet 29. Oktober, 2022 Langtunge skrev, for 29 minutter siden: Hej alle sammen. Tror i at vis en kvinde vi besøger laver en fræk pinup kalender. Vi vi købe den.... Meget speciel form for anmeldelse må man sige…. Og ja, jeg har bedt om at få den flyttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 115 Skrevet 29. Oktober, 2022 Er der nogen der kan lave undertekster, så jeg også kan forstå det???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 29. Oktober, 2022 Det fordi jeg kender en som tager de foto. Og jeg tænker på om vi kan overtale en pige til sådan en kalender. Men vil vk købe den. Jeg gerne vis det ok pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 710 Skrevet 30. Oktober, 2022 Langtunge skrev, for 21 timer siden: Det fordi jeg kender en som tager de foto. Og jeg tænker på om vi kan overtale en pige til sådan en kalender. Men vil vk købe den. Jeg gerne vis det ok pris. Jeg har hørt om et nyt fænomen. Det hedder internettet. Er ikke sikker på at det rigtig kommer til at vinde indpas, men der burde det faktisk, har jeg hørt, være muligt at finde billeder af kvinder, eller mænd hvis man er til det…. Og det er faktisk gratis, og uden et forstyrrende element af datoer på. Hvis man endelig er til en kalender med kvinder/mænd/dværge, så findes det så rigeligt til at købe, igen på det store internet…. Det er stadig et virkelig mærkeligt indlæg du kommer med, og giver sq ikke rigtig mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 12335 Skrevet 31. Oktober, 2022 Langtunge skrev, den 29.10.2022 at 16:22: Tror i at vis en kvinde vi besøger laver en fræk pinup kalender. Vi vi købe den.... Måske hvis hun kun laver et lille oplag, for de kan kun sælges et begrænset antal måneder på året og det er nok de færreste, der kan tage sådan en kalender med hjem. Hvis man laver den på vistaprint koster det fra ca 100,- uden levering, men pigen skal jo også tjene lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 12335 Skrevet 31. Oktober, 2022 Kubrick skrev, for 14 timer siden: Jeg har hørt om et nyt fænomen. Det hedder internettet. Er ikke sikker på at det rigtig kommer til at vinde indpas, men der burde det faktisk, har jeg hørt, være muligt at finde billeder af kvinder, eller mænd hvis man er til det…. Og det er faktisk gratis, og uden et forstyrrende element af datoer på. Hvis man endelig er til en kalender med kvinder/mænd/dværge, så findes det så rigeligt til at købe, igen på det store internet…. Der findes mænd, der ønsker billeder af kvinder de har en relation til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 32 Skrevet 1. November, 2022 De lavede et par år en kalender har Cassiopaja. Med de forskellige piger på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 32 Skrevet 1. November, 2022 Der skulle stå hos cassiopaja, ikke har Cassiopaja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg