Hop til indhold
Guest Langtunge

Spørgsmål om kalender

Recommended Posts

Guest Langtunge

Hej alle sammen. 

Tror i at vis en kvinde vi besøger laver en fræk pinup kalender.  Vi vi købe den....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langtunge skrev, for 29 minutter siden:

Hej alle sammen. 

Tror i at vis en kvinde vi besøger laver en fræk pinup kalender.  Vi vi købe den....

 

Meget speciel form for anmeldelse må man sige…. Og ja, jeg har bedt om at få den flyttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Det fordi jeg kender en som tager de foto. Og jeg tænker på om vi kan overtale en pige til sådan en kalender.  Men vil vk købe den. Jeg gerne vis det ok pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langtunge skrev, for 21 timer siden:

Det fordi jeg kender en som tager de foto. Og jeg tænker på om vi kan overtale en pige til sådan en kalender.  Men vil vk købe den. Jeg gerne vis det ok pris. 

Jeg har hørt om et nyt fænomen. Det hedder internettet. Er ikke sikker på at det rigtig kommer til at vinde indpas, men der burde det faktisk, har jeg hørt, være muligt at finde billeder af kvinder, eller mænd hvis man er til det…. Og det er faktisk gratis, og uden et forstyrrende element af datoer på. 
Hvis man endelig er til en kalender med kvinder/mænd/dværge, så findes det så rigeligt til at købe, igen på det store internet….

Det er stadig et virkelig mærkeligt indlæg du kommer med, og giver sq ikke rigtig mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langtunge skrev, den 29.10.2022 at 16:22:

Tror i at vis en kvinde vi besøger laver en fræk pinup kalender.  Vi vi købe den....

Måske hvis hun kun laver et lille oplag, for de kan kun sælges et begrænset antal måneder på året og det er nok de færreste, der kan tage sådan en kalender med hjem. Hvis man laver den på vistaprint koster det fra ca 100,- uden levering, men pigen skal jo også tjene lidt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 14 timer siden:

Jeg har hørt om et nyt fænomen. Det hedder internettet. Er ikke sikker på at det rigtig kommer til at vinde indpas, men der burde det faktisk, har jeg hørt, være muligt at finde billeder af kvinder, eller mænd hvis man er til det…. Og det er faktisk gratis, og uden et forstyrrende element af datoer på. 
Hvis man endelig er til en kalender med kvinder/mænd/dværge, så findes det så rigeligt til at købe, igen på det store internet….

Der findes mænd, der ønsker billeder af kvinder de har en relation til :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...