Hop til indhold
Dc0306

Katha i Randers

Recommended Posts

ttps://annoncelight.dk/showad/350476

I vil ikke gå glip af hende mens hun er her.

Hendes engelsk er ikke godt men Fransk er til ug. Da blowjob er på sit højeste sætter hun Condom på det var nok meget godt. Ligger mig ned og sørge for jeg ligger godt som om hun vil fortælle nu skal du holde ved. Og er du vild hun rider som en drøm om det er med ryggen til så man kan se hvordan hun vrider røven frem og tilbage eller og det er med front. Så klit køre henover skaftet så kan man bare se hun nyder det. Har okay styr på ikke at komme men da hun begynder at spænde hele underliv fordi hun kom, måtte jeg give op og komme..

Hun spør om jeg vil have massage og siger jeg ikke nej til da vi kommer til forsiden vågner han igen da hun giver til massage til ham. Og spør om jeg kan igen.

Tager hende doggy man kan høre hun er ikke helt over hendes orgasme.

Hun ligger sig på ryggen og nu det min tur hun ligger og lejer med klit mens vi begge nyder det.  og vi kommer begge og hun sprøjter så vi måtte slutte i badet sammen 

Så afsted hvis i vil have jeres livs tur.

Overvejer om man tør tage begge 2 der er der en dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...