Hop til indhold
Ny bruger

BEST Erotic/sensual massage at Monica in Aarhus

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Monica i denne uge. Havde booket en halv time hos hende. 
Om det lige er hende på billederne, kan jeg godt nok ikke sige. Jeg genkendte umiddelbart kun brysterne, men de spillede også en ganske vigtig birolle;)

Never mind the photos, jeg blev mødt af en virkelig sød og imødekommende kvinde, som så mig lige i øjnene og fik mig til at føle mig hjemme in no time. 
Uden stress og jag blev jeg vist hen til den lidt utraditionelle briks og blev bedt om at lægge tøjet. 

Monica spurgte om jeg havde lyst til prostatamassage og det takkede jeg pænt ja til.

Jeg lagde mig på maven på briksen og tog imod en dejlige afslappende massage, som helt fra start tog sig godt af de ædlere dele. 
Monica lod sine smukker bryster glide hen over min krop flere gange under behandlingen. 

Hun bad mig vende mig om og påbegyndte den frontale behandling. Efter lidt mere blid massage med rigelig og godt varm olie, tog hun stilling i V-et på briksen og startede med stor koncentration op på le grande finale.  

Nu gik hun til makronerne og malkede mig taktfast med sin sjaskvåde oliehånd, mens hun stønnede frækt i takt med at jeg vred mig mere og mere på briksen.
Samtidig fik hun masseret sig vej ind mit stramme hul og lod uden megen tøven 2 (eller var det 3 eller 4?) fingre glide op med stor effekt. 

Sådan fortsatte hun en kort tid før jeg måtte skyde min lading af i en skøn ekstase.  

Hun bad mig derefter lægge og slappe lidt af (og få pusten igen!), mens hun tog et bad. 
Jeg blev også tilbudt et bad og bagefter klædte jeg mig på og fik en hyggelig snak med hende. 

Absolut fuld valuta for penge, dejlig ligefrem kvinde med god tid og et smil på læben.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...