Hop til indhold
Mega Happy

Mina – Maximal nydelse - hos Valbypigerne

Recommended Posts

Besøgte Mina fredag – og det blev en fantastisk oplevelse, mere end jeg regnede med, vil jeg afsløre med det samme. Mina fortjener topkarakter og masser af lovprisninger – på nær stedet – og jeg vil gå lidt systematisk frem og håber min anmeldelse vil blive godt modtaget:

Stedet – som er Vigelevsvej – det står i annoncen, så går ud fra det er ok at skrive det her. Det er en meget trafikeret vej, og det er en klinik, hvilket man dårligt kan undgå at se udefra. Dog, er der så til gengæld utroligt pænt og rent samt æstetisk som helt lever op til den sædevanelig høje (danske) standard for klinik. Dvs. det er ikke særligt diskret - efter min mening.

Mina – er først og fremmest utrolig imødekommende, smilende og i godt humør. Hun er meget mere petite og slim fit end på fotos – særlig hofter, talje og baller er total slim og stram, et himmelsk syn bagfra og fra oven:-) Hun har tydelige asiatiske træk, og jeg havde netop ledt efter en ung asiatisk pige. Derudover, har hun også nogle store velformede bryster – som dog har fået lidt hjælp; men det er et virkeligt smukt resultat. Det giver alt sammen – synes jeg – et samlet billede af en utrolig sexet og smuk GP, som virkelig tændte mig.

Jeg havde på flere måder ”sparet” op – og bestilt en time, samt havde sikret mig, at det var med kys, OG Mina tilbyder ovenikøbet superfransk – og det er øko-blow / uden – hvilket vel sjældent fås hos en dansk GP. Derudover, var det også med flere udløsninger samt slavepige. Jeg gav 2800kr. i alt: 2000 for en time + 300 for superfransk og 400 for slavepige – da, jeg godt kan lide, at det er mig, som bestemmer i stedet for at risikere at blive kostet rundt med. Mina gav da også en perfekt kombination af PSE og GFE, som jeg virkelig sætter pris på – hvor jeg endte med at give hende massage – det var så frækt, at hun var med på en tredje og sidste gang i doggy – vildt, vildt frækt og helt mind-blowing. Jeg har sjældent været så meget ved siden af mig selv og udmattet efter et besøg.

Tak til Mina for en super fræk fredag.

Mina fortjener masser af positive ord og beskrivelser samt topkarakter på alle skalaer –  jeg kommer klart igen.

Mina - annoncelight

Mina - Valbypigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke vild med anal - taler af erfaring. Men fedt at høre du har haft en god oplevelse, for ja hun står ret skarpt hvis man er til en slank lille kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...