Mega Happy 80 Skrevet 29. Oktober, 2022 Besøgte Mina fredag – og det blev en fantastisk oplevelse, mere end jeg regnede med, vil jeg afsløre med det samme. Mina fortjener topkarakter og masser af lovprisninger – på nær stedet – og jeg vil gå lidt systematisk frem og håber min anmeldelse vil blive godt modtaget: Stedet – som er Vigelevsvej – det står i annoncen, så går ud fra det er ok at skrive det her. Det er en meget trafikeret vej, og det er en klinik, hvilket man dårligt kan undgå at se udefra. Dog, er der så til gengæld utroligt pænt og rent samt æstetisk som helt lever op til den sædevanelig høje (danske) standard for klinik. Dvs. det er ikke særligt diskret - efter min mening. Mina – er først og fremmest utrolig imødekommende, smilende og i godt humør. Hun er meget mere petite og slim fit end på fotos – særlig hofter, talje og baller er total slim og stram, et himmelsk syn bagfra og fra oven:-) Hun har tydelige asiatiske træk, og jeg havde netop ledt efter en ung asiatisk pige. Derudover, har hun også nogle store velformede bryster – som dog har fået lidt hjælp; men det er et virkeligt smukt resultat. Det giver alt sammen – synes jeg – et samlet billede af en utrolig sexet og smuk GP, som virkelig tændte mig. Jeg havde på flere måder ”sparet” op – og bestilt en time, samt havde sikret mig, at det var med kys, OG Mina tilbyder ovenikøbet superfransk – og det er øko-blow / uden – hvilket vel sjældent fås hos en dansk GP. Derudover, var det også med flere udløsninger samt slavepige. Jeg gav 2800kr. i alt: 2000 for en time + 300 for superfransk og 400 for slavepige – da, jeg godt kan lide, at det er mig, som bestemmer i stedet for at risikere at blive kostet rundt med. Mina gav da også en perfekt kombination af PSE og GFE, som jeg virkelig sætter pris på – hvor jeg endte med at give hende massage – det var så frækt, at hun var med på en tredje og sidste gang i doggy – vildt, vildt frækt og helt mind-blowing. Jeg har sjældent været så meget ved siden af mig selv og udmattet efter et besøg. Tak til Mina for en super fræk fredag. Mina fortjener masser af positive ord og beskrivelser samt topkarakter på alle skalaer – jeg kommer klart igen. Mina - annoncelight Mina - Valbypigerne 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 13205 Skrevet 29. Oktober, 2022 Mærkeligt.. Der står ellers på hjemmesiden "kun sikker sex I alle henseender".. Der er åbenbart nogen der ikke er blevet informeret om reglerne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jfron 1 Skrevet 30. Oktober, 2022 Tilbyder hun ikke også anal? Hendes profil hos seductiongirls.dk siger “græsk cocktail til hende”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 14 Skrevet 31. Oktober, 2022 Hun er ikke vild med anal - taler af erfaring. Men fedt at høre du har haft en god oplevelse, for ja hun står ret skarpt hvis man er til en slank lille kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg