Hop til indhold

Recommended Posts

Hopper skrev, den 29.10.2022 at 09:25:

Har nogen besøgt “Ny Salma i Nørrebro”?

Salma

Sendte booking forslag i går morges til samme dag. Det blev hurtigt besvaret med et Ok, samt hendes priser. Bad derefter om adressen.

INGEN svar. Rykkede flere gange, stadig Ingen svar. Sidste gang en time før aftale tidspunktet - stadig intet svar.

Jeg annullerede derefter min booking.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende tidligere. Hun husere i en privat lejlighed ved Åboulevarden. Der er ret trafikeret selv om aften. Salma var en virkelig smuk latina med selvfølgevis “ latina formerne”. Hun tag ikke imod kys men ellers en meget tilfreds gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hibongo skrev, den 24.5.2023 at 18:09:

Har besøgt hende tidligere. Hun husere i en privat lejlighed ved Åboulevarden. Der er ret trafikeret selv om aften. Salma var en virkelig smuk latina med selvfølgevis “ latina formerne”. Hun tag ikke imod kys men ellers en meget tilfreds gp.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden, at du har besøgt hende sidst, men vil du sige at hendes billeder er vellignende?

Her tænker jeg specifikt på hvor slank hun er om taljen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, den 17.8.2023 at 15:54:

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden, at du har besøgt hende sidst, men vil du sige at hendes billeder er vellignende?

Her tænker jeg specifikt på hvor slank hun er om taljen?

Jeg husker hende som fræk latina med patter og røv. Hun var fra Spanien  og lidt ældre måske slut 30. Et forsøg værd i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...