Hop til indhold

Ny Salma

Featured Replies

Skrevet
Hopper skrev, den 29.10.2022 at 09:25:

Har nogen besøgt “Ny Salma i Nørrebro”?

Salma

Sendte booking forslag i går morges til samme dag. Det blev hurtigt besvaret med et Ok, samt hendes priser. Bad derefter om adressen.

INGEN svar. Rykkede flere gange, stadig Ingen svar. Sidste gang en time før aftale tidspunktet - stadig intet svar.

Jeg annullerede derefter min booking.

• 6 months later...
Skrevet

Har besøgt hende tidligere. Hun husere i en privat lejlighed ved Åboulevarden. Der er ret trafikeret selv om aften. Salma var en virkelig smuk latina med selvfølgevis “ latina formerne”. Hun tag ikke imod kys men ellers en meget tilfreds gp.

• 2 months later...
Skrevet
Hibongo skrev, den 24.5.2023 at 18:09:

Har besøgt hende tidligere. Hun husere i en privat lejlighed ved Åboulevarden. Der er ret trafikeret selv om aften. Salma var en virkelig smuk latina med selvfølgevis “ latina formerne”. Hun tag ikke imod kys men ellers en meget tilfreds gp.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden, at du har besøgt hende sidst, men vil du sige at hendes billeder er vellignende?

Her tænker jeg specifikt på hvor slank hun er om taljen?

• 2 months later...
Skrevet
EnFyrFraKBH skrev, den 17.8.2023 at 15:54:

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden, at du har besøgt hende sidst, men vil du sige at hendes billeder er vellignende?

Her tænker jeg specifikt på hvor slank hun er om taljen?

Jeg husker hende som fræk latina med patter og røv. Hun var fra Spanien  og lidt ældre måske slut 30. Et forsøg værd i min optik.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.