Hop til indhold
Hotdk

Nogen der har prøvet Sara Q (22år) ?

Recommended Posts

ja....med mindre at hun bruger en andens billeder, så genkender jeg i hvert fald det ansigtsbillede hun har på...

så har jeg mødt hende tilbage i foråret på sugardaters.dk

sød og naturlig, men tror ikke helt vi klikkede. sexen var ikke noget at skrive hjem om. tenderende til lidt kedelig, men præferencer fra begge sider varierer jo, så det kan jo også være fordi jeg ikke rigtigt magtede at tænde hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, hendes øjne ser sgu meget uskyldige ud. Hun skriver jo også at det kun er alm. sex - uden alt det fede.

hvor meget skulle du give dengang? 
var hun stram nok? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja... hendes øjne var faktisk det jeg faldt for den gang... og de er virkelig frække, det kan man ikke komme uden om, men dermed også endnu mere træls når de stort set er lukkede gennem hele akten... Jeg ved ikke helt hvorfor jeg ikke rigtigt kunne få hende til at give sig lidt mere hen...men det er måske naturligt nok når der er en vis aldersforskel, men omvendt så kan jeg jo se at det jo faktisk er i min aldersgruppe at hun også søger nu, så det må hun jo næsten have gjort op med sig selv...

Hendes krop fejler ikke noget. Hun har jo billeder på profilen, og selvom jeg huskede hende som mere petit end hun er nu, så er jeg overbevist om at det er hende der er på billederne...så tænker at hvad du ser er hvad du får...

Jeg husker hende som ok stram, men omvendt det er mere end 6 måneder siden, og som sagt ikke et knald som gik over i historien...

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er ret overbevist om at jeg gav 2000 den gang. Kan se at hun har lavet ny annonce, og justeret prisen fra en time fra 2500 kr til nu 2000 kr, så det harmonerer meget godt med i foråret. jeg gav ikke noget ekstra for kys den gang, men det var jo også på SD, og det ligger måske heller ikke så meget i konceptet derinde at man sådan kan tage ekstra for ting derinde... i hvertfald ikke hos dem jeg har mødt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...