Hop til indhold
FuriR

Ny I denne verden! Kender nogle hende her...

Recommended Posts

Hej alle sammen :)

nyankommet og ny i denne verden, håber nogle kan være behjælpelig, da jeg har nogle spørgsmål. det virker som et flinkt og venligt forum herinde. ! :)

- Jeg bor i nærheden af holbæk, og der ligger en del thai massage steder rundt omkring i nærheden. Er det sådan at man er heldig at gå ind et sted, også de evt. Tilbyder mere selvom det ikke står eller er anonceret nogle steder? Eller kender alle herinde til stederne? 

- Har set et par indlæg om Dathaiwellness i holbæk, tilbyder de stadig? 

- og til sidst, er der nogle som kender til hende her: https://annoncelight.dk/showad/338661 ? Hører hun til I en af stederne I holbæk? 

 

Rigtig god weekend til jer alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til, @FuriR. Hvis du allerede har læst med herinde har du sikkert også læst en masse råd om "skriv navn og sted i overskriften og ikke HENDE HER".

Det du også har misset kan jeg se, er at man kan søge på annonceID og få de hits, hvor nogle har skrevet den fulde webadresse ind.

Jeg søgte og fik dit plus et andet indlæg. 

Jeg er sikker på at hvis du bruger søgefunktionen vil du kome langt. Prøv at søge på Holbæk eller læs mange af de anmeldelser der er skrevet.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til :)

Ja, husk A-L-T-I-D navn/kaldenavn og by/lokation i overskriften, TAK.

Ellers får vi 1.000.000.000 tråde med "Hende her" "Sød pige" "Brunette fra byen" osv. 

Det kan vi ikke rigtig bruge til noget hvid man ønsker at besøge pigen eller søge på pigen, hvis hun pludselig kommer igen 6 måneder efter...

Ellers skal vi klikke ind i hver enkelt tråd for at se lokation ( her Sjælland) og det bliver trist for der ER så mange byer i Danmark..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, hun hører til i Holbæk. Det står jo i overskriften. Men det er ikke sikkert, det er et sted, du kender på forhånd.

Citat

1 time 1500 kr. Massage+ B2B+ pussy silde, blowjob+ normal sex + drikkelse.
Note: Jeg tilbyder IKKE anal og IKKE uden kondom.

Hun tilbyder alle de sjove ting incl. sex (samleje) med kondom. Til gengæld kan den mormale thaimassage ofte være af tvivlsom karakter på disse steder. Der er det sikrere at holde sig til de steder. der ikke tilbyder andet end massage.

Bare til din orientering, så er det dyr hobby at tage til sig, Den er afhængighedsskabende.

god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. Tusind tak for jeres feedback, jeg tager det hele til mig! :) 

Jeg må se om jeg kan finde et sted at besøge snart, kan godt tænkte mig til at det er afhængighedsskabene :P det jeg kommer til at starte ud med er nok bare noget massage mm. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...