Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været en tur forbi Melinda i dag i Ørestad.
Vi aftaler en tid på whatsapp, og det går helt smooth. Jeg møder op til tiden og får den præcise adresse.
Jeg havde "bestilt" en time med hende. Hun møder mig i døren iført et lækkert undertøjssæt og hun er helt klart pigen fra billederne.
Vi klarer betalingen og smider begge tøjet. Hun spørger om jeg vil have massage først, hvilket jeg takker ja til, da jeg elsker massage. Det kom jeg så til at fortryde, da hun mildest talt er dårlig til at massere. Der gik ikke længe med massagen før jeg blev bedt om at vende mig om og ligge på ryggen. Kondom på, og så i gang med et bj, hvilket var meget godt og langt. Efter lidt tid beder jeg hende om at hoppe op på den nu meget stive pik. Hun skal lige have lidt glidecreme, hvilket er fair nok. Vi forstsætter i nogle forskellige stillinger, men kombinationen af kondom, en omskåret pik og virkelig meget glidecreme, gør at jeg nærmest ikke kan mærke noget efter lidt tid. Hun er mest til doggystyle og missionær, men jeg kan mærke at pikken er ved at blive for slap til noget som helst. Så jeg beder hende om bare at færdiggøre mig med hænderne, hvilket hun gør (ret hurtigt/voldsomt), men godt.
Ikke så meget snik snak efter, og jeg er ude af døren efter omkring 50 minutter.
Nu reklamere hun ikke med det, men jeg kunne godt have tænkt mig et lille bad før og efter sceancen, men det virker som om hun låner et værelse i en lejlighed og man kunne høre en anden person snakke i telefon.
Overall synes jeg det var lidt for kedeligt for mig, ikke helt nok indlevelse fra Melindas side.
Hun smutter hjem igen i morgen, men jeg fik at vide at hun er tilbage igen omkring den 20. November.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...