sixtynine 46 Skrevet 13. November, 2013 Is it anyone that been to fd pussyclub eskildsgade lately? Last time there was a lot of good looking latinogirls but now i heard it closed can that be true? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 857 Skrevet 1. December, 2013 l Is it anyone that been to fd pussyclub eskildsgade lately? Last time there was a lot of good looking latinogirls but now i heard it closed can that be true? I have been walking past a couple of times the last couple of weeks, and it looks like it is closed down, unfortunately... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 2. December, 2013 (edited) Venner, dette er et dansk site. Det er helt i orden at spørge på udenbysk, men svar skal ubetinget være på dansk. Hvad der umiddelbart kunne ligne god service, er faktisk rigtig dårlig service overfor de danskere, der ikke behersker fremmedsprog. Og når Sixtynine og andre kan følge med herinde nok til at skrive anmeldelser og efterlysninger, så er de også i stand til at læse danske svar godt nok til at forstå meningen. Forestil jer et Eroguide, hvor en stor del af indlæggene pludselig står på spansk, tysk, fransk eller italiensk for slet ikke at tale om slaviske sprog og arabisk! Redigeret 2. December, 2013 af Organizer 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 857 Skrevet 2. December, 2013 l I have been walking past a couple of times the last couple of weeks, and it looks like it is closed down, unfortunately... Den hurtige oversættelse kommer så her: Der er vist lukket! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 612 Skrevet 2. December, 2013 (edited) Var forbi engang først i 80´erne. Tiltalt af en annonce i EB om "Videosvensk". Jeg tog mig dog ikke sammen til at gå ind. Men det har da vist været igang indtil for få år siden. Var der ikke en "Mette" der huserede der i mange år. Er der nogen der har nogle "historiske" erfaringer? Redigeret 2. December, 2013 af nylonlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 620 Skrevet 2. December, 2013 Hejsa ! Jeg besøgte Pussyclub i Eskildsgade en del gange i starten af 90'erne og havde mange frække oplevelser der. Pigerne var alle danske og af en god standard (undskyld udtrykket - men flotte og tiltrækkende) Nu er det jo efterhånden et par dage siden, så jeg kan ikke huske navnene på dem men der var især deres "hovedattraktion", en slank pige i 20'erne med masser af tatoveringer og næsten altid iført lak og læder (især støvler, som jeg tænder på). Hende nåede jeg at møde 2 gange til nogle ok seancer i det blide. Jeg nåede også at prøve en trekant med 2 piger - gode minder Stedet var lidt specielt, da man kunne gå direkte ind fra gaden, så kom "fatter" med den store prangerpung og spurgte hvad man ønskede. Dette blev så aftalt og man betalte. Blev så sendt ind i venterummet, hvor man pænt måtte vente på ens tur - sammen med de andre kunder, der ventede. En gang var der en fyr, der havde bestilt opdragelse og han blev placeret nøgen i venterummet - og ind i mellem kom pigen og gav ham nogle slag med pisken - der kunne man opleve lidt af hvert. Stedet var primært til S/M og den slags, men for folk som mig, der kun er til det blide og piger i lak og læder, var det et rent mekka. Det ville ikke gøre noget, hvis der var et tilsvarende sted i dag. Mvh Tja66 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. December, 2013 Newbie >> Pigen hed Susan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey 109 Skrevet 3. December, 2013 Husker også Susan eller Sussi - blondine pige med tattoos og store naturlige bryster - vil meget gerne møde hende igen - hun var der frem til omkring 2005 - nogen der ved om hun stadig er i branchen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 620 Skrevet 3. December, 2013 Sussi - lige netop og ja, ville sgu også gerne møde hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey 109 Skrevet 4. December, 2013 Hmm vil anslå sussi til idag at have passeret de 45 år - måske 50 - sødt ansigt - blondine på ca 165 cm med stor barm og en drage tattoveret på ryggen/balderne - dengang på ingen måde overvægtig men der var til både gården og gaden er der stadig ingen der ka hjælpe om hun stadig kan træffes?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg