Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/354071 Hvorfor står der mon Aalborg i overskriften, forvirrende og egentlig allerede et faresignal om sjusk. 

Jeg overtalte mig selv til et besøg 30 minutter hos hende på grund af, at hun ser lækker ud og har fået rimelige anmeldelser på den anden side af Storebælt.

Kommunikationen over sms var utroligt forvirrende, men det bliver det ofte, når der er en anden person, som styrer det nummer, der er oplyst i annoncen. Jeg spurgte til et bestemt tidspunkt, men hun foreslog nogle timer senere, fordi hun ikke havde tid før. Jeg accepterede den tid, hun foreslog. Lidt under 2 timer inden den aftalte tid, spørger hun om jeg er der... Jeg svarer nej, fordi hun har skrevet til mig hun ikke har tid før senere. Så følger nogle lidt underlige beskeder fra "hendes" telefon, hvor det ender med, at jeg må komme 45 minutter før den tid, hun oprindelig foreslog. 

Jeg havde ved tidsbestilling udtrykkeligt gjort opmærksom på, at jeg ønskede en specifik oplevelse med en af de ting, hun kan iflg. annoncen, og at jeg ønskede 30 minutter uden til 1.300.

Da jeg ankommer, varer det 2 minutter inden hun åbner - rimelig lang tid, når hun skal gå max 10 meter, men hun har nok skullet dampe færdig på sin e-cigaret. Pæn pige, og det er hende på billeder og video fra annoncen. Hun spørger hvad jeg vil have, og jeg siger, at vi jo har aftalt 30 minutter. Nåh ok 1.000 siger hun så. Jeg viser hende aftalen på telefon, hvor vi har aftalt 1.300 uden, nåh men så bliver det ændret til 1.300. Jeg viser hende også, hvilket specifikt ønske vi har aftalt. Det anede hun ikke stod i annoncen.

Endelig kom vi så i gang efter at vasket kalorius på et møgbeskidt badeværelse. Hun er sød, rar og villig og sexen lidt over middel selv om der var lidt for meget opfundet støn ind imellem. 

Jeg spurgte hende, hvor gammel hun var og hvor længe hun blev i Stouby. Hun svarede 27 (jeg tror det er rigtig alde, annoncen siger 21) og at hun bliver der i 7 dage, mens vedkommende på telefonen havde skrevet 4 dage. 

Alt i alt en oplevelse jeg godt havde undværet. Pigen 6/10, sted 2/10, optakten via sms 1/10. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 5 timer siden:

Tak for anmeldelsen lyder som en der skal besøges, hvor diskret er adressen??

L

Hvad er det i min anmeldelse, som får dig til at ønske at besøge hende?

Jeg kommer i hvert fald ikke igen, da jeg har fortrudt mit besøg.

Adressen er ude på landet. Alle der kommer forbi kan se du holder uden for, men til gengæld er der ikke meget trafik på den lille vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...