Livsnyderen 126 Skrevet 13. November, 2013 Efter at have været passivt medlem her et godt stykke tid tænkerjeg at jeg nu vil bidrage lidt til dette forum med en anmeldelse. Læste om Mia og Bolettes GB her på sitet, og skrev en mail til dem, for at tilmelde mig, samt spørge om man kunne få anal og eller sorte kys. Fik meget hurtigt et svar tilbage, at det tilbød de desværre ikke, men at der var masse af andet frækt sex. Tog chancen og kørte mod Århus nord og stjernebabes. Parkerede diskret i en sidegade og bankede på, var der ca 19.45, GB'et skulle starte kl 20. Blev hurtigt lukket ind af en yngre pige. Betalte for 1 time, 1000 kr. , tog bad, og blev vist ind i værelset hvor det skulle foregår. Jeg var den første der ankom. Ganske kort tid efter kom Bolette og Mia nøgne ind. To skønne piger på ca 30 og 35 år som de også skriver på hjemmesiden. De er ikke decideret slanke, men har former. Bolette har en smule slatne bryster mens Mias har silikone. Begge er glatbarberede og Bolette har en piercing i klitten. De begyndtemed det samme at kysse hinanden, og jeg hoppede op i den store seng, hvor Bolette med det samme begyndte at sutte min pik. Der var kommet en anden mand også, og de første 10 minutter var vi de eneste, hvilket vi udnyttede ved at få suttet pik og slikket fisse på både Mia og Bolette. Senere kom der et par fyre mere ind, men vi var aldrig flere end 4 den time jeg var der, og det meste af tide kun 3, da en af fyrene gik efter han var kommet. Jeg kan ikke sige andet end at der blev kneppet og slikket på kryds og tværs... Mia kunne tage min pik helt ned til roden (den er af almindelig størrelse ca 18 cm), og Bolette pirrede mit pikhovede på den skønneste måde (piercing i tungen også). De var super indlevende og intense. Begge kan få sprøjteorgasmer, og da jeg gik kl lidt i 21 var lagnet på sengen plaskvådt af deres fissesafter. Karakter : Mia: 8/10 en naturlig skønhed som jeg kan lide det, men dog ikke en decideret fotomodel Bolette: 7/10 er en smule mere "slap" i kødet end Mia, og ikke helt så snæver i fissen Indlevelse: begge piger får 9/10 der blev kneppet, suttet, pillet osv - de virkede virkelig som om de begge kan lide det. Den eneste grund til at de ikke får 10 er fordi de ikke tilbyder anal og sorte kys (selvom jeg i kampens hede nu et par gange kom til at smage lidt op deres skønne numsehuller, når jeg slukkede fisse Gentagelsesfare: 100% - det var en fed oplevelse, med to skønne kvinder, der gav sig helt hen i legen. En væsentlig faktor var dog naturligvis også at vi ikke var flere end vi var...1000 kr for en time når man kun er en 2-4 personer til 2 kvinder er et steal- det havde givetvis været en anden oplevelse hvis vi fx havde været 8-10 mænd...men igen kære Mia og Bolette ... Holder i et nyt GB kan i regne med mig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg