Hop til indhold

Recommended Posts

Det er rimeligt central med go mulighed for parkering tæt på, lejligheden er ok, badeværelset er rent men langt fra nyt det skal dog siges der er ingen seng med kun madrasser lagt på gulvet jeg syntes ikke det gør noget med det er jo smag og ubehag om det er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet er i gå afstand fra Fredericia Station (10-15 min).

Jeg har en aftale med hende på lørdag aften. Glæder mig rigtig meget.

Har besøgt hende en del gange i år, hun er simpelthen bare så sød, utroligt velskabt fra naturens side, og meget smuk.

Hvis I trykker på linket til eroguide i hendes annonce, kommer I direkte ind i min detaljerede anmeldelse af hende fra april i år. Det har været den samme utroligt lækre massage hver gang jeg har besøgt hende.

Så hvis I nyder blid massage med varme olier og vildt smukke bryster på kroppen, og et lækkert håndjob til afslutning, så er det bare med at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man ligger og er igang med en omgang erotisk massage, hvis jeg må kalde det for det, så er det svært kun at tage imod fra ut. Regler er regler og skal altid overholdes - men er det helt no go, at røre smukke Anais under seancen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dso skrev, den 28.10.2022 at 12:04:

Jeg så at Anais - https://annoncelight.dk/showad/341309 var komme tilbage og jeg fik nemt lavet en aftale med hende hun er i mine øjne et fremragende selvskab nem at snakke med og hendes rolige tilgang til massage/b2b/tantra gør det nemt at bare lukke øjende glemme hverdagen og bare nyde hendes behandling

Har besøgt hende, güner fantastisk smuk og godt at snakke med, kan meget varmt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan simpelthen ikke holde mig væk fra Anais

https://annoncelight.dk/showad/341309

Endnu et vellykket besøg. Hun er utroligt smuk, naturen har været i utroligt godt humør, den dag hun kom til verden. Hendes fotos er af hende og er fuldstændig vellignende. Wow.

Vi startede med en god snak om lidt af hvert. Anais gjorde værelset klar med varme og hyggelige lys tændt. 
Så  kom vi til det vigtigste, nemlig massagen. Stille og rolige strøg på ben og ryg. Vi nåede nu til det bedste, hendes body to body massage. At mærke de store og flotte bryster på min ryg, nakke, bryst og mave er simpelthen en oplevelse af en anden verden.

Og det afsluttende håndjob er jo vildt dejligt, med udsigt til denne skønne og helt nøgne kvinde.

Hun kan absolut klart anbefales, dog skal I ikke forvente mere end dette.

PS! Hun er her i hvert fald til og med på fredag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Anais af flere omgange, og kan kun tilslutte mig de andres rosende ord. Det er 100% hende på billederne og hun er et fantastisk selvskab at være i rum med. Jeg kommer også igen når pengene rækker til det og vil give @Pus ret i at er man til en lækker massage med afslutning, så er hun helt sikkert et godt bud på en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser spændende ud :-p 

hvor lang tid har folket brugt? Er det værd at gå efter de længere seancer med sauna osv. eller er det bare “noget” der står på menuen for syns skyld? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når det er Tantra er jeg altid gået efter 90 min. Det er det der virker for mig. Jeg har haft fornøjelsen af Anais en enkel gang. Det var også 90 min. Sauna er ikke muligt der hvor hun holder til i Fredericia når hun er her. Det var en fin oplevelse. Men jeg synes ikke jeg oplevede den samme pirren som jeg oplever ved Tantra Jane, som jeg efterhånden er kommet ved i nogle år siden Johanna stoppede. Men i sidste ende er det vel smag og behag og et spørgsmål om kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg igen igen igen besøgt Anais.

Hun er fantastisk sød, smuk og velskabt.

Beskrivelsen af hendes ydelser, kan I læse i hendes henvisning i annoncen på Annoncelight. Der kommer i direkte ind på min beskrivelse fra tidligere besøg.

Vi har efterhånden opnået en fantastisk god kemi, efter mine mange besøg i 2022.

Denne gang er hun her i Danmark til og med på fredag. Hun kommer her ca. en gang om måneden.

Klar anbefaling, hvis I er til blid Tantra  massage og håndjob med udsigt til den smukkeste nøgne kvinde jeg har besøgt.

WOW

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er simpelthen nødt til få mødt denne skønne kvinde.

Nogen der ved, hvad man oplever ved "all over body2body experience " - 

contra

" Classic body2body Massage "

Er det håndtrolden, og ikke andet, eller ??

På forhånd tak.

Venligst Listelømmel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 18 timer siden:

Jeg er simpelthen nødt til få mødt denne skønne kvinde.

Nogen der ved, hvad man oplever ved "all over body2body experience " - 

contra

" Classic body2body Massage "

Er det håndtrolden, og ikke andet, eller ??

På forhånd tak.

Venligst Listelømmel 

Hun ser dejlig ud... følger lige lidt med her! :-) Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv? Den annonce, som der er link til øverst i denne tråd, er jo ikke helt ny længere. SÅ kan man stadig være heldig at møde hende? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ons skrev, for 50 minutter siden:

Hun ser dejlig ud... følger lige lidt med her! :-) Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv? Den annonce, som der er link til øverst i denne tråd, er jo ikke helt ny længere. SÅ kan man stadig være heldig at møde hende? :-)

Det skulle jeg mene, annoncen er opdateret i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrboobsnow skrev, for 12 minutter siden:

Det skulle jeg mene, annoncen er opdateret i dag. 

Herligt! HVilken annonce har du set? Kan du lave et link? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ons skrev, for 7 minutter siden:

Herligt! HVilken annonce har du set? Kan du lave et link? :-)

Den som er i første indlæg i denne tråd :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrboobsnow skrev, for 10 timer siden:

Den som er i første indlæg i denne tråd :shock:

:D jeg siger ikke mere!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er her til den 11. Marts, hvor hun rejser hjem. Hun er her i ca. 10-14 dage ad gangen, med et interval på ca. 4-5 uger.

Hun kører sine usandsynligt store flotte og ægte naturlige bryster hen over ryg og bryst i nogle minutter ad gangen, og i flere omgange. Himmelsk.

Dog får I ikke mere end håndjob som afslutning.

Hun er usandsynlig smuk og sød.

Hvis jeg var 25-30 år yngre ville jeg sgu fri til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...