Hop til indhold
Aarhuselsker

Korte pikante noveller

Recommended Posts

Der er kedeligt på EG for tiden. Det har der faktisk været længe. De fleste debattører med skæve og kantede meninger er luget ud, og nu sidder vi og kigger på tusindvis af fotos som vi alle kan finde på nettet. Nå ja, der er nogle få anmeldelser. 

Lad os derfor lave denne tråd hvor vi poster en kort erotisk novelle. Den skal være pikant pirrende, Ikke noget med pik, patter og spermklatter. 
Lad det usagte være det der pirrer. 
Jeg lægger naturligvis ud

 

Nattog til Aalborg

Hvorfor laver de ikke sæderne med plastik overtræk mere?. Det her stof er ulækkert.

Hun bøjede sig forover, slog rutineret de mange fletninger tilbage over skulderen.

Idet hun rettede hæleremmen, søgte blikket op. Et par stærke hænder knugede om knæene. Længere oppe, spændte lårmuskler i stramme bluejeans. Ved siden af mobilens firkantede omrids, så hun det tydeligt.  Rettede sig lidt op, så V halsen virkede bedre.

Et lille smil, og med en stille sitren så hun hurtigt op og nåede at fange hans blå øjne, før han kastede blikket ud af ruden.

Jægeren, byttet. Hun gøs lidt, fortsætte eller afbryde ?.

Fangede blikket, fastholdt det og førte hånden ind i udskæringen for at rette den strop der ikke var der. Han holdt vejret, lidt for længe, registrerede hun.

Endestationen var tæt, afbryde. Et hurtigt vredt blik, mens trøjen blev samlet i halsen. Han slappede af, kiggede ned og var væk.

Hun kiggede over midtergangen. Et smil til en medsøster, som kvitterede med let trutmund og en kort nederdel der krøb langsom op…………………

Donggg …..Toget er i Ålborg om få minutter - husk alle deres ejendele. Dongggg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan startede hun som Domina

Jeg er fra Filippinerne, jeg havde arbejde som ekspedient i en tøjforretning. Der kom ofte én, i en uges tid og købte en del tøj, han var fra et skib, som lå i havnen.

Der opstod sød musik, og han inviterede mig ud, at spise om aftenen. Det endte med, at vi blev forelsket, og nu er vi gift og bor i Danmark, hvor jeg nu er ved at uddanne mig inden for sundhedssektoren.

Jeg en pæn lækker pige, pæn krop, slank skikkelse, med sort langt hår, som jeg dog har ladet klippe kort, et par tatoveringer, en af dem formet som et strømpebånd, pæne bryster, en rigtig flot pige, dét ved jeg, fordi mændene vender sig om og kigger efter mig på gaden, hele tiden. Jeg er 29 år, og har nu været i Danmark i 7 år.

Inden jeg blev gift med Peter kendte jeg ikke til SM og i starten, da Peter prøvede, at fortælle mig, han godt kunne li at blive domineret , slog jeg det hen, og mente det bare var fix idé

Men Peter tiggede og bad mig om, om jeg ikke nok ville dominere ham, og det endte med, at jeg gik med på idéen.

Den første aften, jeg dominerede ham, fik jeg ham til at servicere og opvarte mig og hver gang han gjorde noget, som ikke passede mig, skrev jeg det ned.

Jeg kommanderede ham helt nøgen, og jeg indrømmer, at jeg nød, at han tilbad mig. Jeg lod ham slikke mig til en herlig orgasme, samtidig med jeg forbød ham, at lege med sit stive lem og det endte med, at jeg gav ham en ordentlig røvfuld med den livrem, som han havde på.

Jeg indrømmer, at situationen gjorde mig godt liderlig, og jeg nød dét, at have magten over en mand og det, at kunne kontrollere ham. Jeg beordrede ham til, at barbere sig om pik og nosser, så han var helt glat og jeg sagde, at sådan skulle han holde det, indtil videre. Det endte med, at vi elskede vildt, Peter var god, og jeg fik to orgasmer mere, før han fik lov at komme.

Efter denne seance, spurte jeg ham , om det var sådan han ville ha det. Det svarede han ja til, så sådan blev det fremover.

De følgende måneder havde jeg mange herlige oplevelser, hvor jeg dominerede og fik en anden Peter. Han blev mere opmærksom, verbal dominans blev faktisk en del af vores hverdag.

En dag, hvor jeg gjorde rent, fandt jeg en del blade og magasiner i en af hans skuffer, de handlede alle om dominans af mænd og jeg indrømmer, at de faktisk tændte mig.

I den følgende tid efter, købte Peter bækkenbundskugler, piske, en jelly dildo, manchetter, sex æg, samt en masse andet udstyr til brug i vores leg.

I den følgende tid, dominerede jeg ham mere og mere, og jeg kunne li det. Han lavede og købte alverdens remedier.

Jeg dominerede ham og han kunne li det, jeg blev mere og mere uretfærdig og gav ham en røvfulde, bare han havde gjort det mindste. Han slikkede mig til mange orgasmer, uden han som oftest selv fik én, også selv om han tiggede og bad om det.

Vi holdt en weekend i København og lørdag formiddag tog Peter mig med til en butik, som hed Fetish Fashion Denmark Gasværksvej, som er en sidegade til Istedgade.

Peter forelagde indehaveren om at vi ønskede noget frækt lædertøj til mig og han gav indtryk af, at jeg var dominerende.

Indehaveren var meget venlig, og viste os meget dejligt frækt lædertøj. Men pludselig kom der to piger ind i butikken og det viste sig, at det var et par piger, som kom fra en nærliggende massageklinik, de kendte indehaveren af butikken. Da de så hvad Peter og jeg havde gang i, spurte de, om jeg ville have hjælp, jeg blev lidt genert, men så på Peter, han nikkede med strålende øjne. De to piger var meget frigjorte og straks, da jeg svarede dem, at jeg gerne ville have lidt hjælp, sagde de til Peter, at han bare skulle sætte sig ned i forlokalet og vente på at skulle betale regningen og jeg skal lige love for, at de fandt noget frækt lædertøj frem. De sagde til mig, at hvis jeg ville, måtte jeg gerne besøge dem på klinikken, men jeg afslog det, men vi udvekslede dog email adresser og tlf. numre.

 

Ca. 3 timer efter vi var gået ind i butikken, gik vi ud på gaden igen og Peter var blevet mange tusinde kr. fattigere.

Vi gik ud og spiste, og samme aften, klædte jeg mig i mit Domina dress, som bestod af nittede læder corsage, med tilhørende trusser, jeg havde de lækreste læderhandsker på. Jeg kommanderede med Peter, jeg gav ham smæk og jeg drillede ham med, at jeg ville gå alene i byen, og finde en fremmet mand at overnatte med, en med en ordentlig pik og som ved hvad den skal bruges til. Han slikkede mig til en dejlig laaang orgasme, hvorefter vi bare lå og slappede af.

Et stykke tid efter, gennede jeg Peter op og vi gik i bad, han sæbede mig ind og efter vi begge var tørret, lagde jeg mig på dobbelt sengen (Peter havde stadig intet fået ) og sagde til ham om først at massere mig på ryggen, og da jeg var tilfreds, vendte jeg mig om og bad ham hente min ladyshaver, han skulle nu studse og klippe min mis, så håret var dejligt rettet til og var en pæn rede.

Herefter masserede han mig foran, han var virkelig liderlig, særlig da han masserede mine bryster og min fisse. Da jeg var tilfreds, rejste jeg mig og sagde han skulle lægge sig på sengen, jeg lænkede hans hænder og ankler til hver sit senge hjørne, han lå nu nøgen og meget liderlig og så på jeg klædte mig meget frækt på.

Da jeg var klædt på, var jeg iført en sort kort stramtsiddende nederdel, en sort læder BH, et par frække selvsiddende strømper, en hvid tætsiddende bluse, hvor man kunne ane Bh'en, til slut havde jeg lårlange, sorte læderstøvler på.

Jeg lod Peter se mig, iføre mig det hele og jeg kan kun sige, at han var både bange og liderlig. Jeg satte mig ved hans side og spurte, om han vidste hvad jeg ville, og da han svarede nej, sagde jeg, at jeg ville gå i byen.

Jeg tog om hans lem, og jeg begyndte at ydmyge ham, med at han jo bare var slave og at jeg nu havde lyst til en stor fremmed pik, der var bedre end hans.

Jeg kyssede ham og drillede ham, mens jeg spillede hans pik, lige til han var på kanten af en kraftig orgasme, men heller ikke længere, idet han jo stadig lå lænket som et X på sengen og ikke kunne røre sig, tændte for fjernsynet for ham, jeg ved ikke hvilket program, men jeg forlod ham liggende lænket, bye bye sagde jeg, idet jeg sked ud af døren, see you tomorrow.

Jeg gik mig en tur på Strøget, men kedede mig og fik en idé. Jeg ringede til den klinik, hvor de to piger kom fra, og da det viste sig, at de begge var på ”arbejde”, spurte jeg, om jeg måtte komme forbi. Det måtte jeg gerne og ca. 15 min efter bankede jeg på hos dem.

Jeg sad og sludrede med pigerne, de var begge søde & rare piger, af og til var der kundebesøg, men det tog dem nu ikke lang tid, så var pigen tilbage igen.

Jeg fortalte pigerne, om vores aften, de var henrykte, da de hørte hvad Peter lavede, de sagde jeg var frisk. De spurte om jeg ikke havde lyst til at tage en ”kunde“, men det ville jeg nu ikke.

Da jeg et par timer efter, atter kom tilbage til Peter og låste mig ind, lå han der med store øjne. Jeg satte mig på ham, så han kunne se, at jeg ingen trusser havde på og at jeg var driv våd.

Jeg var nu så liderlig efter aftenens oplevelser, at jeg løsnede Peter og vi elskede i et langt alm. samleje, jeg nød dét og er sikker på, at han også nød det, for jeg nåede ikke, at få mine støvler samt selvsiddende strømper af, før han var over mig.

I tiden derefter, ville Peter vide, hvad jeg havde lavet dén aften, men han troede ikke på, at jeg virkelig havde været på besøg på massageklinikken. Men han blev ikke sur og han blev faktisk meget interesseret i, at vi skulle prøve igen og han lovede ikke, at blive jaloux på mig, for han indrømmede, at han havde været bange for, at jeg havde gjort alvor af, at blive væk hele den nat og at han faktisk havde været jaloux.

Pigerne havde givet mig flere gode idéer til hvordan, jeg også kunne dominere ham, flere af idéerne blev afprøvet i tiden fremover og han blev endnu mere medgørlig og hengiven.

Jeg havde ham simpelthen i min hule hånd og jeg nød det.

Free illustrations of Woman

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...