Pm199 7 Skrevet 27. Oktober, 2022 Var på besøg hos chok dee for nylig, med massage fra en ung lækker sag. Kan anbefales. Kan ikke komme i kontakt med dem mere… nogle som ved om de er lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The spoon Skrevet 27. Oktober, 2022 Der er ferie lukket, har jeg hørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 27. Oktober, 2022 The spoon skrev, for 11 timer siden: Der er ferie lukket, har jeg hørt. Spændende, ved du noget om hvornår der åbnes op igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The spoon Skrevet 27. Oktober, 2022 HG Wells skrev, for 1 time siden: Spændende, ved du noget om hvornår der åbnes op igen? Nej det ved jeg ikke, men plejer man ikke at tage til Thailand, på ferie, i 4-5 uger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailover78 7 Skrevet 28. Oktober, 2022 Gik forbi den anden aften, der er lukket til slut november Har aldrig set nogen unge derinde, når jeg er gået forbi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 33 Skrevet 4. November, 2023 Er der nogle, der ved om der mulighed for hj /bj ved Chok der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 6. November, 2023 Jeg har fået begge dele der - men det afhænger måske af hvem der er på arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viborg 32 1 Skrevet 6. November, 2023 Hva med ful pakke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 7. November, 2023 Jeg har aldrig spurgt, så måske hvis man spørger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg