Hop til indhold

Vem på Pussy Galores ska jag välja?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jag ska ta tåget över till ert fina och fria och allmänt trevliga land inom kort och funderar på att besöka Pussy Galores. Kollade hemsidan och det enda problemet är att det finns så många tjejer som lockar att jag inte vet vem jag ska välja. Det viktiga är att hon känns ung och fräsch även om hon inte nödvändigtvis måste vara det och att hon även är lite lekfull och glad, trevlig och lite varm personlighet. Jag har en tendens att bli ganska nervös och behöver någon som är bra på att veta hur de ska få en att slappna av så att det blir bra.

Vem av dessa tjejer som jag tycker ser snyggast ut på hemsidan tycker ni att jag borde försöka träffa?

Nina

Sigga

Laura

Camille

Josefine

Chloe

Philine

Miley

Mia

Angie

Svenske Marie

Candy

Nichole B

Nia

Skrevet

Chloe är en riktig pärla som starkt kan rekommenderas! Min första norska... :) Extremt lättpratad och supertrevlig - och dessutom skitsnygg! Enda nackdelen är att hon inte kysser...

Skrevet
Entreuvuniom skrev, for 1 time siden:

Pussy Galores.

som overhovedet ikke er Thai, @Entreuvuniom. Jeg har bedt mods om at flytte din efterlysning.

Skrevet

Mine favoritter er 

Philine, Mia, Lærke , Nicole B., Sigga.<3

og Chloe er superpæn og fra Norge. Alle kan få dig til at slappe af. 

Husk at ringe og bestille tid og sig at du kommer fra Emil fra Lønneberg-land.

Bus 6A til Tuborgvej/Tagensvej og bus 184 fra Nørreport station og 11 stop til stedet Søholmen og så gå et par minutter 

30 min. 1200 kr 

God fornøjelse.

Skrevet

Ring hellere og spørg om priserne for de enkelte piger, for jeg ved, at nogle piger kører med højere priser. Op til 1.500! 

Skrevet

for 30 min.

Skrevet
Qwas skrev, for 2 timer siden:

Ring hellere og spørg om priserne for de enkelte piger, for jeg ved, at nogle piger kører med højere priser. Op til 1.500! 

Ja, det er rigtigt.

Ring først og være sikker på at den pige du har udset dig har vagt og hvad hun tager for sine lyster og som sagt god ide at bestille tid, da det ikke er fedt at komme langvejs fra og så er den pige man har set sig varm på, optaget i måske 45 eller 1,5 time..

Skrevet
  • Author

Tack för svar!

Tänkte bara fråga om någon vet priserna för tjejerna som nämnts här? 1100 eller 1200 per halvtimme verkar vara standard men vet av erfarenhet att vissa på Pussy Galores tar så mycket som 1500 för en halvtimme. Någon som vet?

• 4 weeks later...
Skrevet

Hej. Er der nogen der ved om de skandinaviske piger på PG modtager maend der er af mellemøstlig baggrund? Jeg ser at Miley og Chloe for exempel skriver på sine annoncer at de tager imod skandinaviske maend... jeg hved ikke hvad det betyder...

Jeg er en almindelig ung mand fra Sverige der bare vil betale og knalde... 

• 2 weeks later...
Skrevet
skitlandet-sverige skrev, den 25.11.2022 at 23:28:

Hej. Er der nogen der ved om de skandinaviske piger på PG modtager maend der er af mellemøstlig baggrund? Jeg ser at Miley og Chloe for exempel skriver på sine annoncer at de tager imod skandinaviske maend... jeg hved ikke hvad det betyder...

Jeg er en almindelig ung mand fra Sverige der bare vil betale og knalde... 

Hej hvis du er svensk tager jeg gerne imod dig :wub: det er mellemøstlige, danske mænd jeg ikke tager imod ❤️

Skrevet
Miley4pleasure skrev, for 17 minutter siden:

Hej hvis du er svensk tager jeg gerne imod dig :wub: det er mellemøstlige, danske mænd jeg ikke tager imod ❤️

Er det okay hvis jeg er en almindelig, uddannet mand fra Sverige der sommetider rejser til København kun for at betale og knalde piger, selvom jeg er af mellemøstlig oprindelse?

Jeg er meget interessered i dig og vil gerne lave en aftale med dig. Er du i København 6 og 7. januar da jeg er dér? Jeg har aldrig knaldet en hvid skandinavisk pige før.

Hvorfor vil du ikke tage imod danske mænd af mellemøstlig baggrund?

Tak for svar.

Redigeret af skitlandet-sverige

Skrevet

Sigga er ung og smuk, men ikke glad for dybe kys. Desværre. 

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har aldrig knaldet en hvid skandinavisk pige før.

Hvorfor vil du ikke tage imod danske mænd af mellemøstlig baggrund?

Jeg tror at svaret på din sidste sætning, kan findes i ordlyden af den første sætning. Du spørger pænt om noget ikke så pænt. 

Du virker selv som en rigtig sød og følsom fyr, men nogle piger siger, at 60-70% af mænd med mellemøstlig og pakistansk baggrund ikke respekterer kvinder i soveværelset. 

Men @Miley4pleasurekan naturligvis svare selv. Jeg hæftede mig bare i kontrasten ml de to sætninger. 

Redigeret af andrew1000

Skrevet
andrew1000 skrev, 1 time siden:

Sigga er ung og smuk, men ikke glad for dybe kys. Desværre. 

...og slet ikke meget hun er på vagtplanen i december ?

Mia det samme. Men har kun et par enkelte vagter om måneden..efter kl. 24...:unsure:. I begge tilfælde lidt svært at arbejde med..

Måske hun bare syntes det er sjovere i Helsingør...

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 6 minutter siden:

...og slet ikke meget hun er på vagtplanen i december ?

Mia det samme. Men har kun et par enkelte vagter om måneden..efter kl. 24...:unsure:. I begge tilfælde lidt svært at arbejde med..

Måske jeg tager fejl, men har det ikke været sådan med Sigga i et par måneder efterhånden? 

Skrevet
andrew1000 skrev, for 44 minutter siden:

Måske jeg tager fejl, men har det ikke været sådan med Sigga i et par måneder efterhånden? 

Jo'e, også med "unge 21 årige" Laura ( i teksten står der hun har  "Sabbatår" ) som altid er fuld booket op og ringer man dage i forvejen og bestiller tid, er hendes navn pludselig fjernet fra vagtplanen dagen før..(!)

Hvis man nu har sabbatår, gælder det så typisk ikke at få tjent nogle penge til opsparing til polstring af kontoen, jordomrejse  eller indskud til lejlighed for pigerne ? Og når billederne er taget til PG, så ønsker man vel også penge på kontoen ?

( Ja, ved godt at vi har med smukke, unge piger at gøre, men muligheden for øget indtjening er vel til stede et sted som PG).

Troede de unge studerende ville flokkes om at få tider på de danske lysthuse for at tjene til varmeregningen og madbudgettet ved siden af SU osv. men krisen i samfundet er åbenbart ikke så alarmerende endnu som medierne typisk gør det til...

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.