Hop til indhold

Anmeldelser af Thaipiger

Featured Replies

Skrevet

Det fora må uden tvivl være det mest indavlede sted på Eroguide.

Det sker så tit for mig at jeg kigger en tråd igennem om én specifik pige. Inden jeg får set mig om, handler tråden om 17 andre piger og 17 andre steder bliver nævnt. Jeg er snotforvirret. 

"Bibay i Søborg? Jaja...det var hende der tidligere gik under navnet Samsam og har været hos Lotus i Slagelse"

"Er hun ikke i Hillerød, i den gamle bagerbutik?"

"Nejnej. Det var den anden  Samsam. Du tænker på Yamsinamsi, som tidligere huserede i Nykøbing"

"Nå ja...hende husker jeg tydeligt. Megalækker. Men jeg tror jeg mødte hende på Frederiksberg"

"Jamen på hendes billeder står der Pling og adressen siger Hvidovre..."

"De billeder er i hvert fald fra huset i Herlev. Jeg kan kende kurvestolen og billedet af den hvide elefant på væggen"

"Det ved jeg ikke...men hun har tabet sig vildt meget siden hun var i Valby"

"Elefanten?"

"Nej. Cinderella, selvfølgelig. Hun hed Bimsalop før. Men hun er da taget hjem til Thailand for længst...det er hendes veninde som nu har hendes nummer. Men hun tilbyder ikke FP"

Arrggghhhh

Skrevet

Cindarella hedder ikke Bimsalop og er slet ikke den samme person.

Nej, seriøst må man bifalde din frustration,  som du beskriver med et glimt i øjet. 

GP-navne ændres endnu oftere end i andre foretagender. 

Signed; The artist formerly known as Pling/Samsam.

• 2 weeks later...
Skrevet

Tøser der løber fra skat og politi, bliver nød til at skifte adresser og navne, de har jo som regel kun rejse visa. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.