Hop til indhold

Nadja p

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogle, som har været forbi hende her og kan fortælle hvordan hun er? 

https://annoncelight.dk/showad/355283

Skrevet

Er det hende fra KBHV der altid havde noget til salg, men smed nøglen væk, og den lå altid i sengen? og hun rejste til "udlandet". hø Hø 

Skrevet
sejer skrev, for 23 minutter siden:

Er det hende fra KBHV der altid havde noget til salg, men smed nøglen væk, og den lå altid i sengen? og hun rejste til "udlandet". hø Hø 

Så skal hun have ændret lidt ved navnet - hende du tænker på kaldte sig Naja P

Naja P har jeg besøgt et par gange for år tilbage.

Skrevet

Hun er overhovedet ikke noget at skrive om...Hun har været i Esbjerg før men er blevet 10 kg tungere...Hun har en dansk annonce men er fra Spanien...Da jeg så hende gik jeg igen....

Skrevet

Hej

jeg var forbi i går, var skeptisk inden ankomst, det blev mit livs bedste sex, wauu hun er så genert til at starte med og tænder fuldstændig vildt når man kommer i gang, min anbefaling besøg hende men værd god ved hende hun er for vild , hun fik også den vildeste sprøjte orgasme, topkarakter her fra

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg tog en tur forbi hende og vil sige at jeg ikke blev skuffet, hun er sød og er indlevende i det. Jeg kan kun anbefale at besøge hende. Hun ser bedre ud når man ser hende, end på billederne.

Skrevet

Absolut billederne viser ikke for godt hvordan hun ser ud, har været forbi i gen, absolut en fantastisk oplevelse blev ikke ringere af at vi havde set hinanden før, hun fik de vildeste orgasmer, hun siger selv hun trænger til sex hele tiden ,behandl hende godt, hun er her til den 25 November

Skrevet
torben35 skrev, for 11 timer siden:

Snakker hun dansk?

Engelsk og spansk hun forstår lidt dansk

Skrevet

Hej

hun snakker ikke Dansk, lidt Engelsk men vi snakkede ikke meget, bare rigtig ophidseende sex Ret mange orgasmer, ret fedt

Skrevet

Hun kommer tilbage i aften og er her til torsdag , kan kun sige, skal opleves

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.