Hop til indhold

Recommended Posts

Rugbrød skrev, for 19 minutter siden:

hun spurgte om et beløb for ar mødes ved godt det er No go men kan jo være hun er reel? 

Om du vil betale for et "kemimøde" er vel op til dig selv, men nu siger jeg det lii een gang til, så alle er med. Du skal ikke betale upfront.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det ved jeg godt men hun har sendt mange billeder og vil gerne mødes nu, men ja må være fornuftig :) men dælme svært når de bare så overbevisende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har lækre billeder, hun er 19 år, måske og hun elsker luksus. Hun skriver ikke noget om hvad hun vil gøre for dig, men hun vil altså have penge på forskud? Men med hvilket andet formål end at løbe fra aftalerne når pengene er overført?

Jeg har så selv givet en pige jeg kender en håndsrækning en aften hvor hverken hun eller jeg havde mulighed for noget sjov. Da jeg kendte hende tog jeg hendes forklaring for gode varer, og jeg fik også den tur i kanen da der senere kom lidt styr på tingene:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, for 11 timer siden:

Jeg har så selv givet en pige jeg kender en håndsrækning en aften hvor hverken hun eller jeg havde mulighed for noget sjov. Da jeg kendte hende tog jeg hendes forklaring for gode varer, og jeg fik også den tur i kanen da der senere kom lidt styr på tingene

Det gør jeg også tit selv, men kun med min faste, da vi har kender hinanden længe, og er venner. Vi har begge 100% tillid og laver meget andet end sex.

Undskyld min side-note. Essensen er, hvis i ikke kender hinanden, andet end fra Sugardaters, så DONT DO THIS.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen :) 

tusind tak for jeres mening og råd ! Jeg vælger heller ikke at gøre det, da hun også er lidt sparsom med oplysninger men det er også okay men det var 1500kr vi snakkede om og vi har skrevet samme jævnligt o 14 dage, men alligevel har ikke mødt hende så har godt nok været i tvivl også fordi de er pisse troværdig og siger alt det man vil hører, ha ha ja lidt naiv er jeg sgu men tak for uden jer er jeg sgu bange for jeg var hoppet i :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er altid fristende

og er faldet i selv

Betalte denne “unge pige” forud, og ja hun dukkede ikke op som aftalt. 1.000kr fattigere sidder jeg skuffet tilbage. 
 

Nogen der før har krævet penge tilbage og haft succes med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RichGentleman skrev, for 3 timer siden:

Er altid fristende

og er faldet i selv

Betalte denne “unge pige” forud, og ja hun dukkede ikke op som aftalt. 1.000kr fattigere sidder jeg skuffet tilbage. 
 

Nogen der før har krævet penge tilbage og haft succes med det?

Held og lykke med det projekt… tror du skal betragte de 1000 kroner some en investering (Never pay in advance 101) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RutineretSD skrev, for 13 timer siden:

Mødtes med hende i går - ja hun er lækker, men ikke det værd. 

Mødtes du med hende?? Hvorfor var det ikke det værd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RichGentleman skrev, den 30.10.2022 at 16:14:

Er altid fristende

og er faldet i selv

Betalte denne “unge pige” forud, og ja hun dukkede ikke op som aftalt. 1.000kr fattigere sidder jeg skuffet tilbage. 
 

Nogen der før har krævet penge tilbage og haft succes med det?

Jeg har 2 gange betalt for togbillet bla for en pige fra Malmø. Begge gange købte jeg billeten og sendte den til hende,. uden hun havde mulighed for at få pengene refunderet. Og begge kom som aftalt. Tror kassen reelt har været tom. Og en anden gang betalte jeg taxa hvor hun selv tog chancen, jeg betalte chauføren først ved ankomst. 

Men at overfører penge uden sikkerhed skal man ikke gøre. Det har jeg gjort to gange, begge gange til piger jeg havde betalt for sex før. Og begge gange blev jeg snydt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...