Hop til indhold
TheDude69

Danske Lærke Lior Love - fyn

Recommended Posts

Besøgte denne FANTASTISKE kvinde, uden tvivl en af de bedste oplevelser jeg har haft længe. 

Jeg tog til Nyborg for at mødes med hende. Jeg træder ind af døren og ser det flotteste menneske jeg nogensinde har mødt. flotte bryster, SINDSYG god røv og utrolig flot ansigt. 

Selve agten kan jeg ikke dele, da jeg ikke besidder den evne nogle af jer herinde har med at beskrive det som en fantastisk "historie". Men kan sige at det er en oplevelse der ikke bliver glemt i lang tid. Elsker når en kvinde kan få sprøjteorgasme, og det kunne hun uden tvivl. Der blev sprøjtet ud over hele sengen, intet er bedre under sex end at få en kvinde til at sprøjte (eller hvert fald for mig :))

Stedet var ikke lige frem det bedste men hende jeg besøgte sørgede for at det hurtigt ikke var i fokus :)

Pige: 11/10  :P:-P

Sex: 12/10

sted: 5/10

besøger jeg hende igen... hvis hun kommer til Fyn igen, så 100% gentagelses chance. 

 

https://annoncelight.dk/showad/349351

https://www.laerkelove.dk

Redigeret af TheDude69
Glemte link :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, den 26/10/2022 at 17:18:

Besøgte denne FANTASTISKE kvinde, uden tvivl en af de bedste oplevelser jeg har haft længe. 

Takker for info. Hun lyder toplækker........Kan se Lærke Love nu også tilbyder superfransk...lækkert...så skal hun vist snart have et frækt besøg;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 6 timer siden:

Takker for info. Hun lyder toplækker........Kan se Lærke Love nu også tilbyder superfransk...lækkert...så skal hun vist snart have et frækt besøg;)

Kan kun anbefale hende, skal også besøge hende igen i dag .) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...