Hop til indhold
Randy

Hello Denmark (advarelse) Kama Kama

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/354860 

Syntes baben så rigtig lækker ud på billederne og kunne godt li teksten. 
Fik fint og nemt arrangeret et møde og hun skrev godt engelsk. 
Da jeg kommer ind synes jeg dog slet ikke hun ligner pigen på billederne. 
Hun beder om pengene med det samme og jeg giver hende dem (nærmest af refleks)
Jeg går herefter på toilettet men får lige kigget på profilen en gang til for at være sikker, og det slet ikke den samme. 
Hun ser fint nok ud, men det slet ikke det samme. Jeg har i lang tid været træt af uægte profiler, og træt af at give penge for noget jeg sådan set ikke har lyst til eller tænder på.
Jeg beder om mine penge tilbage, men hun vil kun gi mig halvdelen for at "waste my time". 
Jeg beder pænt da jeg føler hun har spildt min tid, og det bliver vi uvenner over. 
Jeg får mine penge men hun er ganske modbydelig. 

Så et no go herfra.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Randy skrev, for 28 minutter siden:

Jeg får mine penge men hun er ganske modbydelig. 

Verdensklasse reaktion af dig, Randy.......se, det er jo sådan man gør som sexkøber......ud af vagten pronto , hvis de er fake og ellers lade dem rådne op....uden en krone..he..he:D..så kan de sgu lære det!!...:twisted:

Husk at anmelde hende https://annoncelight.dk/showad/354860  som FAKE på annoncelight.dk

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 8 minutter siden:

Jeg beder om mine penge tilbage, men hun vil kun gi mig halvdelen for at "waste my time". 
Jeg beder pænt da jeg føler hun har spildt min tid, og det bliver vi uvenner over. 
Jeg får mine penge men hun er ganske modbydelig. 

Stort cadeau til dig for at sige fra og bede om pengene retur. At hun bliver sur over det kan jeg måske godt forstå, men det gavner som regel ikke business at stille sig på bagbenene, når en kunde er utilfreds - her er det bedre hurtigt at slippe af med kunden ved at give vedkommende pengene retur, selvom det måske ikke altid er helt berettiget - på den måde undgår man dårlig omtale og så må man bare oppe sig lidt og give den næste kunde en lidt bedre service, så man får en god omtale og 10 nye og tilfredse kunder, fremfor ham som forsvandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 59 minutter siden:

Stort cadeau til dig for at sige fra og bede om pengene retur. At hun bliver sur over det kan jeg måske godt forstå, men det gavner som regel ikke business at stille sig på bagbenene, når en kunde er utilfreds - her er det bedre hurtigt at slippe af med kunden ved at give vedkommende pengene retur, selvom det måske ikke altid er helt berettiget - på den måde undgår man dårlig omtale og så må man bare oppe sig lidt og give den næste kunde en lidt bedre service, så man får en god omtale og 10 nye og tilfredse kunder, fremfor ham som forsvandt.

Havde dog hverken rørt hende eller hun havde tøjet af, så tænker det var fint berettiget. 
Hun gik dog helt grassat og slog på mig mens jeg forlod lokalet. 
Tog det bare roligt og gik, men kan se announcen allerede er slettet. 

edit: nå ja, hun ville også ha mere end vi havde aftalt da jeg kom. 

Redigeret af Randy
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...