Hop til indhold

Forslag til sted med ung pige og massage i kbh

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg vil høre om i kan anbefale et massagested nær københavn V, hvor der bliver givet god massage, af en ung dame, helt ikke over 30. Det er massagen jeg vil komme for, men det gør ikke noget at de også tilbyder ekstra!

Der er mange reviews, men der er så mange af det kan være svært at bestemme sig, så håber en af jer kan hjælpe.

Skrevet

Brug Thailisten og se på nogle steder, søg på anmeldelser eller stil spørgsmål på de enkelte steder, hvis det skal være i København V, så indgrænser det jo mulighederne en del.

Det kan tit være svært at finde unge thaipiger, men for god massage kan jeg godt lide følgende:

Sri Ma Lai, 2100 Ø

BW Bodycare, 2100 Ø

Prani, KBH V

Tawan, Frb.

Det er nogle som ser unge ud på Tawan og Prani, men kan ikke rigtig skyde deres alder, Sri Ma Lai og BW pigerne er lidt ældre.

Men som du skriver er der mange forskellige steder. Ta et skud og prøv dig frem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.