Hop til indhold
Rolf67

Barbara kemps I Aarhus

Recommended Posts

Netop besøgt hende i København.

Endelig et besøg hvor størrelsen passede med forventningerne, kæmpe pik, intet mindre.

Hun kan lide at gagge en og hun har de vildeste bløde bryster.

Hun afsluttede med at ride og spillede hendes pik af til hun kom, rigtig meget.

som der blev skrevet ikke billig, men hver en krone værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter st have besøgt Barbara Kenos. En virkelig buscar oplevelse 

startede med en forkert adresse. Da jeg kom til den rigtige adresse stødte jeg på en anden kunde i hoveddøren. Kom op på 1 sal hvor hun åbnede og førte mig til rummet. Hun er høj ca 1.75. Fik med besvær aftalt vores sex via telefonen og da jeg så gav hende penge fik jeg mit første chock. Hendes hånd er den største jeg nogensinde har set af hænder. Vi gik i gang med er rutine show fra hendes side indtil hun blev distrakteret af indtil 10-15 sms’er. Derefter ringede telefonen flere gange hvor hun afbrød den indtil hun til sidst svarede mens hun var inde i mig. Kunne høre en meget sur og negativ mandestemme som lød som om han havde noget kørende med hende. Samtalen blev afbrudt pludseligt hvorefter hun fortsatte mens sms’erne stadig bimlede ind med stor hastighed. Hun fik afsluttet mig og greb straks tlf igen. Helt klart meget bisart og på ingen måde fedt

hendes fotos er lidt fotoshoppede med feks større pik end i virkeligheden på indtil flere fotos samt ansigtet er smallere på fotos

kommer ikke igen. Det er helt sikkert. Har været på langt bedre og frækkere ts og lige nu har jeg 2 som jeg hellere vil besøge. Tak for denne gang frøken sms

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag hade en något annorlunda upplevelse, besökte Barbara mitt på dagen i Köpenhamn under onsdagen, fick först en annan adress men tänker att det är lite för deras egen säkerhet så att de kan se vem som är på väg upp, det var i närheten och helt ok för mig. Sedan med hjälp av spanska blev det en fin akt där hon var aktiv. Hennes pik liknar det man ser på hennes filmer på nätet. Upplevde henne som trevlig, service minded och utan att stressa vårt möte med fullt fokus. Inget snyd med tiden. Jag fick det jag kom efter och var gott tillfreds efteråt.

//Locosueco 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan søge hendes navn på xvideo.com og finde flere videoer, blandt andet en på 10 minutter, der skulle være rig mulighed for at se hvordan hun ser ud tænker jeg - hun har også en twitter konto.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...