Hop til indhold
warmgun

Besøg hos Lady Cherie i Hvidovre

Recommended Posts

Det er endelig lykkedes mig at få besøgt Lady Cherie.

Allerede da jeg første gang talte i telefon med hende, stod det klart, at hun har en humor, der matcher min rigtig godt.

Som hun altid beder om, skulle jeg skrive stikord til, hvordan mit besøg kunne udforme sig - det gjorde jeg selvfølgelig.

Jeg mødte op lidt før aftalt tid - der stod ikke noget om, at der var optaget, så jeg ringede på, blev lukket ind, blev bedt om at stille skolene, og så blev jeg vist ind i Ladyens "blide" værelse, hvor vi talte lidt sammen, og hun læste min beskrivelse af, hvad der kunne ske. Jeg blev beordret til at lægge tøjet og gå i bad. Da jeg kom tilbage blev jeg iført halsbånd og snor og skulle så ind i det "hårde" værelse. Ladyen ventede på, at jeg åbnede døren. Måske var jeg ikke kvik nok til at regne det ud selv, så det blev betydet mig, at jeg skulle åbne. Derrefter kravlede jeg ind, men blev straks bremset. Ladyen skulle først.

Jeg kunne fortsætte denne beretning meget detaljeret, men så ville jeg aldrig blive færdig. Det korte af det lange var, at der var nok at straffe en slave for. Dels for at ankomme for tidligt, og dels for alle de andre fejltrin.

Jeg blev beordret til at kysse Ladyens støvler, men kunne selvfølgelig ikke gøre det godt nok, så igen noget der gik ind på straffekontoen.

Jeg blev fikseret på alle fire på gulvet i rummet og fik smæk - det gjorde ondt, men også godt, så jeg tog imod uden at kny. Da hun spurgte, om jeg ikke sagde av, gjorde jeg det - og blev straffet for, at det ikke var oprigtigt. Ladyen havde et virkelig fælt straffeinstrument - en elektrisk fluesmækker. Den kunne få skriget frem i mig.

Som belønning fik jeg italiensk massage, hvilket jeg aldrig havd eprøvet før - og jeg må sige, at det virkelig var en pirrende oplevelse. Det gav mig nye grænser i nydelse.

Hvid jeg skal være en smule negativ, så er det, at Ladyen ryger som en skorsten, og jeg er selv ikkeryger, men vil man opleve hendes 100% dominerende adfærd, så må man tage det med rygningen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja når man først ligger ved hendes. Støvlesnude er der ingen vej tilbage, så ved man hvem der har magten og man må tage sin straf

Når hun så syndes man skal belønnes står hun på ens brystkasse med sine støvler og drypper starin på ens ædler dele og får at vide at det er en gave, så er glad for at hexen ikke er julemanden :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvor gammel er hende Cherie ?

Mener at have besøgt en med samme navn og sted for ca 25 år siden. Kan vel ikke være den samme Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor gammel er hende Cherie ?

Mener at have besøgt en med samme navn og sted for ca 25 år siden. Kan vel ikke være den samme Cherie

Hun plejer at opgive sin alder til ca. 103 år ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Cherie er i den grad voksen. Voksen nok til at kunne sætte enhver mand på plads, men også så ung i krop og sind at enhver mand med liv syd for navlen må attrå hende i en grad der ikke lader sig beskrive. Jeg har haft fornøjelsen af LAdy Cheries selskab et par gange, og jeg længes. Tanken om at kaste mig for hendes fødder, slikke det bedste jeg har lært. Give en udsøgt numsemassage mens mine brystvorter bliver klemt til blods. Modtage en strap-on mens jeg ved at alt hvad jeg betyder for Lady Cherie er hendes tilfredsstillelse. Alt dette er for mig grunden til at opsøge Lady Cheries selskab igen og igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

En lille oplysning spec til modenmacho.

Lady Cherie havde måske for 25år siden en behåret mis

i dag har Ladyen hund

MVH

Ector

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende for ca. 20 år siden.  Da var hun udstyret med en pragtfuld behåret mis - det er hun vel desværre ikke mere?

 

Må desværre indrømme at det var ikke noget jeg bemærkede sidst jeg besøgte hende i Randers, da jeg var blindfoldet  :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

En lille oplysning spec til modenmacho.

Lady Cherie havde måske for 25år siden en behåret mis

i dag har Ladyen hund

MVH

Ector

Hun havde faktisk også høns, for jeg købte ofte en bakke æg efter besøget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Gæst skrev, den 23/12/2013 at 16:04:

hvor gammel er hende Cherie ?

Mener at have besøgt en med samme navn og sted for ca 25 år siden. Kan vel ikke være den samme Cherie

Hun er en voksen dame, men bestemt stadig sprød og lækker. Jeg var hos hende for 2-3 år siden, og dengang tilbød hun også almindelig sex.

Hun har været glædespige i omkring 30 år, men jeg har kun været hos hende den ene gang. Hun fortalte, at langt de fleste efterspurgte dominans, men dengang tilbød hun stadig alm. sex - ved dig ikke, om det stadig gælder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Første gang, og siden kom flere til, jeg besøgte Hexen i hindes hule i Hvidovre tæt på Vigerslevparken var i 1986. Hun var en lækker sag, og en super kvinde at gæste..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til alle her

Godt jeg ikke mødte Lady cherie allerede i 1986. Havde jeg gjort det ville jeg være en meget fattig mand/slave i dag :)

Det er godt nok nogle år siden Ector mødte Layen første gang og har besøgt Ladyen adskillige gange de sidste år.

Og ja Ladyen har været med i gamet i mange år men kan sige at Ladyen stadig er en fantastisk smuk fræk og aktiv Lady.

Tag ikke fejl Ladyen ved stadig hvem der har magten over slaver:-P

Glædelig jul og rigtig godt og frækt nytår

Ector

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...