Hop til indhold

Recommended Posts

På foranledning af flere positive anmeldelser blev jeg her til aften fristet til at besøge Hellen Aguillera, hvilket jeg bestemt ikke skulle fortryde. På adressen i Søborg fik jeg en varm modtagelse af den smukke brasilianer som var iført høje hæle og en tætsiddende kjole, der afslørede af der ikke manglede noget hverken til gården eller gaden:mrgreen:

Penge skiftede hænder og jeg smuttede i bad...

Efter dette fulgte en times hed GFE med alt fra dybe tungekys, sensuel økofransk til megafransk med masser af øjenkontakt som afslutning. Kort sagt, kærestesex fra allerøverste hylde.

Hellen er model-smuk og herlig usnoppet.

På vej hjem i bilen sad jeg og tænkte over hvor fantastisk det er, at man kan være sammen med så laber en kvinde for ussel mammon^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wasted Youth skrev, for 22 minutter siden:

På foranledning af flere positive anmeldelser blev jeg her til aften fristet til at besøge Hellen Aguillera, hvilket jeg bestemt ikke skulle fortryde. På adressen i Søborg fik jeg en varm modtagelse af den smukke brasilianer som var iført høje hæle og en tætsiddende kjole, der afslørede af der ikke manglede noget hverken til gården eller gaden:mrgreen:

Penge skiftede hænder og jeg smuttede i bad...

Efter dette fulgte en times hed GFE med alt fra dybe tungekys, sensuel økofransk til megafransk med masser af øjenkontakt som afslutning. Kort sagt, kærestesex fra allerøverste hylde.

Hellen er model-smuk og herlig usnoppet.

På vej hjem i bilen sad jeg og tænkte over hvor fantastisk det er, at man kan være sammen med så laber en kvinde for ussel mammon^_^

Enig. Jeg var der for et par dage siden og kan stadig mærke Hellen på mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...