Wasted Youth 299 Skrevet 25. Oktober, 2022 På foranledning af flere positive anmeldelser blev jeg her til aften fristet til at besøge Hellen Aguillera, hvilket jeg bestemt ikke skulle fortryde. På adressen i Søborg fik jeg en varm modtagelse af den smukke brasilianer som var iført høje hæle og en tætsiddende kjole, der afslørede af der ikke manglede noget hverken til gården eller gaden Penge skiftede hænder og jeg smuttede i bad... Efter dette fulgte en times hed GFE med alt fra dybe tungekys, sensuel økofransk til megafransk med masser af øjenkontakt som afslutning. Kort sagt, kærestesex fra allerøverste hylde. Hellen er model-smuk og herlig usnoppet. På vej hjem i bilen sad jeg og tænkte over hvor fantastisk det er, at man kan være sammen med så laber en kvinde for ussel mammon 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 25. Oktober, 2022 Wasted Youth skrev, for 22 minutter siden: På foranledning af flere positive anmeldelser blev jeg her til aften fristet til at besøge Hellen Aguillera, hvilket jeg bestemt ikke skulle fortryde. På adressen i Søborg fik jeg en varm modtagelse af den smukke brasilianer som var iført høje hæle og en tætsiddende kjole, der afslørede af der ikke manglede noget hverken til gården eller gaden Penge skiftede hænder og jeg smuttede i bad... Efter dette fulgte en times hed GFE med alt fra dybe tungekys, sensuel økofransk til megafransk med masser af øjenkontakt som afslutning. Kort sagt, kærestesex fra allerøverste hylde. Hellen er model-smuk og herlig usnoppet. På vej hjem i bilen sad jeg og tænkte over hvor fantastisk det er, at man kan være sammen med så laber en kvinde for ussel mammon Enig. Jeg var der for et par dage siden og kan stadig mærke Hellen på mig... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 27. Oktober, 2022 Enig med trådstarter...hun er fantastisk sød og smuk...og lækker...og fræk...og dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg