Hop til indhold

Hellen - GFE stjerne i Søborg

Featured Replies

Skrevet

På foranledning af flere positive anmeldelser blev jeg her til aften fristet til at besøge Hellen Aguillera, hvilket jeg bestemt ikke skulle fortryde. På adressen i Søborg fik jeg en varm modtagelse af den smukke brasilianer som var iført høje hæle og en tætsiddende kjole, der afslørede af der ikke manglede noget hverken til gården eller gaden:mrgreen:

Penge skiftede hænder og jeg smuttede i bad...

Efter dette fulgte en times hed GFE med alt fra dybe tungekys, sensuel økofransk til megafransk med masser af øjenkontakt som afslutning. Kort sagt, kærestesex fra allerøverste hylde.

Hellen er model-smuk og herlig usnoppet.

På vej hjem i bilen sad jeg og tænkte over hvor fantastisk det er, at man kan være sammen med så laber en kvinde for ussel mammon^_^

Skrevet
Wasted Youth skrev, for 22 minutter siden:

På foranledning af flere positive anmeldelser blev jeg her til aften fristet til at besøge Hellen Aguillera, hvilket jeg bestemt ikke skulle fortryde. På adressen i Søborg fik jeg en varm modtagelse af den smukke brasilianer som var iført høje hæle og en tætsiddende kjole, der afslørede af der ikke manglede noget hverken til gården eller gaden:mrgreen:

Penge skiftede hænder og jeg smuttede i bad...

Efter dette fulgte en times hed GFE med alt fra dybe tungekys, sensuel økofransk til megafransk med masser af øjenkontakt som afslutning. Kort sagt, kærestesex fra allerøverste hylde.

Hellen er model-smuk og herlig usnoppet.

På vej hjem i bilen sad jeg og tænkte over hvor fantastisk det er, at man kan være sammen med så laber en kvinde for ussel mammon^_^

Enig. Jeg var der for et par dage siden og kan stadig mærke Hellen på mig...

Skrevet

Enig med trådstarter...hun er fantastisk sød og smuk...og lækker...og fræk...og dejlig <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.