Hop til indhold

Høj hæle

Featured Replies

Skrevet

Hej oplever i nogen gange at pigerne beholder stiliterne  på under sex. Eller hvad plejer de og gøre normalt. Og hvornår tager de dem så typisk af hvis de tager dem af.

Redigeret af dadr550066

Skrevet

Jeg vil gerne koble mig på her og stille et par spørgsmål til pigerne….

Hvornår oplever I piger egentlig at boksershorts’ne ryger? Inden for de første 10 sekunder? Ender I i sengen først og skal I nogen gange flå dem af?

Stiller mændene skoene i gangen, eller i bollerummet? Tænker de beholder træskoene på (hvis de har sådan nogle på), for det er da noget skidt at stille dem :ph34r:

Hvis manden har bestilt fransk, har I så sutsko på? B)

Redigeret af Butch
Tilføjelse

Skrevet
dadr550066 skrev, for 3 timer siden:

Hej oplever i nogen gange at pigerne beholder stiliterne  på under sex. Eller hvad plejer de og gøre normalt. Og hvornår tager de dem så typisk af hvis de tager dem af.

Ser helst, at pigen/kvinden beholder stiletterne på, hele vejen. ;)

Skrevet
Butch skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil gerne koble mig på her og stille et par spørgsmål til pigerne….

Hvornår oplever I piger egentlig at boksershorts’ne ryger? Inden for de første 10 sekunder? Ender I i sengen først og skal I nogen gange flå dem af?

Stiller mændene skoene i gangen, eller i bollerummet? Tænker de beholder træskoene på (hvis de har sådan nogle på), for det er da noget skidt at stille dem :ph34r:

Hvis manden har bestilt fransk, har I så sutsko på? B)

Total afsporing og tåbeligt indslag! Respekter dog trådstarters spørgsmål!

Skrevet

Beder gæsten ikke om det så ryger de i det øjeblik jeg hopper op i sengen.

Det er træls at man skal koncentrere sig om ikke at kradse ham på ryggen eller at bore hælene ned i sengetæppet. ;)

Skrevet

Stiletter gør jo bare noget ved figuren, kropsholdningen og ikke at forglemme benene hos mange kvinde.

Nogle beholder dem på. Jer foretrækker dog klart, at de ryger af, når hun kommer i seng. Ja, helst at hun ikke har noget som helst på overhovedet. Det gælder sådan set også øreringe, som dog ikke har noget med dit spørgsmål at gøre. Men nu hvor jeg var igang...

L

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.