Genboen 38 Skrevet 24. Oktober, 2022 Jeg har i dag været på besøg hos https://annoncelight.dk/showad/274639 Jeg blev fristet af alle de gode anmeldelser i hendes annonce, og jeg stiller mig også op i køen af glade og tilfredse gæster hos hende Ved ankomst til adressen blev jeg mødt af Katrin i lingeri, en lys stemme og reel interesse. Uhhh, det var så godt og nemt at komme der, jeg følte mig tryg og ønsket. Hun er et ENORMT SØDT MENNESKE, med et sjældent engagement i denne branche. Hun ønskede virkelig at jeg gik derfra med en god oplevelse, og spurgte ind til mine ønsker og foreslog også lidt "krydderier" til det vi havde gang i Jeg fortalte forlods mine tanker om hvad vi skulle bruge tiden til, og hvad der var væsentligt for mig og hvad der var sekundært. Og så bevægede vi os i den retning, i en dejlig afslappet og positiv stemning. I min verden er hun en lækker kvinde med dejlige former, lidt mere end hvad der vises på billederne, hun er kvinde med stort K. Jeg sluttede besøget af med et varmt bad, for at få olien fjernet - og badeværelset var ligesom de andre rum pæne, velorganiserede og rent! En dejlig fornemmelse - og fortæller en hel masse om mennesket man besøger. Det var min oplevelse, ud fra det jeg kom med, og med min forståelse for at hun ønsker diskretion i forhold til nabolaget. Respekt, smil og afslappet tilgang til samværet er også godt at have med når man skal på besøg Jeg tror bestemt jeg skal forbi igen, inden hun forlader vor by. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 25. Oktober, 2022 Det der gør hende anderledes end 80 procent af GP erne er netop engagementet , hun har faktisk gjort sig tanker om hvordan hun gør det bedst for kunden , men kræver faktisk også engagement fra kundens side, hvilket nogle kunder måske overraskes over. Hun er professionel i ordets bedste betydning. Hun er desuden empatisk og meget venlig. Og ikke mindst så er meget berøringsvenlig og er på ingen måde sart. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 41 Skrevet 29. December, 2022 Og hvordan får man så kontakt til denne kvinde ? Har forsøgt nogle gange i dag uden held, både txt og opkald 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg