Hop til indhold

RandersNyt - mere betalt for den halve tid…

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/328974 

Aftalte en time med massage og full pack på sms for 1.000 kr. Nemt at parkere lige i nærheden og indgang fra gaden. Sød og venlig modtagelse af en nydelig thai på 35 måske 40 (svært at vurdere), måske ældre. Men fin lille krop og passende silikonebabser til. Hun fik de aftalte 1.000 kr. og hun masserede ganske fint og tilpas hårdt. Pirrede med brysterne, men ikke noget pussy slide eller andet frækt. Jeg blev vendt om og hun begyndte at lege med pikken og kysse bollerne. Det var ikke så tosset. Så stoppede hun op og ville have 200 kr. ekstra for at sutte uden gummi. Når man ligger der siger man jo bare ja. Hun havde pikken i munden 4-5 gange og koncentrerede sig mere om at kysse bollerne, men det var egentlig ok. Jeg fik slikket lidt fisse og spurgte, om hun ville sidde ovenpå, hvilket var ok. Hun satte sig op og red pikken, hvor den var helt oppe hele tiden. Kan nu bedst lide at mærke, den kører frem og tilbage, men kanonen gik da af efter hele 3 dage uden sex. Ingen “efterbehandling” og jeg var ude af døren efter en halv time. Så det blev til en halv times massage og sex for 1.200 kr. i stedet for en times massage med full pack for 1.000 kr. som aftalt. Jeg følte mig egentlig snydt og kommer ikke tilbage…

Skrevet
Titommeren skrev, for 35 minutter siden:

Jeg følte mig egentlig snydt

Det er klart forståligt så hvorfor bad du ikke om de 200 tilbage da du kun ku holde i 30 minutter, selvom sexen var Ok, du kom, du fik men de 200 var så for meget eller hvordan?

Jeg vil bestemt også føle mig snydt efter en sådan gang go sex som kun varede 30 minutter :rolleyes:

Skrevet

Hvor besøgte du hende - sådan ca.?

Skrevet
  • Author

Nede ved kirken ca :)

Redigeret af Titommeren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.