Hop til indhold

Recommended Posts

Det er hende på billederne, men synes faktisk hun er smukkest i virkeligheden.:wub:

Kontakten gik rigtig fint og fik nemt lavet en aftale med hende.

Alisa har en dejlig flot og slank naturlig ung pige krop : lækre bryster, flad mave og en perfekt numse.

Hun er nærværende, sød, smilende og venlig. Hun taler flydende engelsk.

En fuldstændig fantastisk aften https://annoncelight.dk/showad/344019

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 1 time siden:

Det er hende på billederne, men synes faktisk hun er smukkest i virkeligheden.:wub:

Kontakten gik rigtig fint og fik nemt lavet en aftale med hende.

Alisa har en dejlig flot og slank naturlig ung pige krop : lækre bryster, flad mave og en perfekt numse.

Hun er nærværende, sød, smilende og venlig. Hun taler flydende engelsk.

En fuldstændig fantastisk aften https://annoncelight.dk/showad/344019

Det er jo ikke så ringe, hvis det forholder sig som du beskriver

Imidlertid er hun en af de piger det er meget vanskeligt at hive service og priser ud af. Ja har prøvet at skrive til hende 2 gange, men intet svar

Der står intet desangående i hendes annoncering - ved du noget

Var dit besøg incall eller outcall ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 48 minutter siden:

Det er jo ikke så ringe, hvis det forholder sig som du beskriver

Imidlertid er hun en af de piger det er meget vanskeligt at hive service og priser ud af. Ja har prøvet at skrive til hende 2 gange, men intet svar

Der står intet desangående i hendes annoncering - ved du noget

Var dit besøg incall eller outcall ?

 

Incall. Jeg fik priserne rimeligt hurtigt på SMS-Standard priser vil jeg mene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden:

Javel ja, og service ydelser ?

Jeg har ikke fået en liste med ekstras- så det er bedst du spørger hende direkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Alisa igen denne uge :P Oplevelsen var som at mødes med en kæreste. Jeg kan virkelig godt lide at se hendes ung trænede krop og jeg bliver hurtigt tændt så snart vi rører ved hinanden.  Alisa er nærværende, sensuel og imødekommende. Vi prøvede forskellige stillinger og det er svært at vælge en favorit da alle var lige gode.
Jeg mener ikke hun skriver direkte at hun tilbyder GFE, men jeg synes at der føles som sådan. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende 2 gange i år. Og kan kun bekræfte det er en god oplevelse. Og skal besøge hende igen.

 

Hun hopper lidt rundt mellem Århus og Ålborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 25.3.2023 at 07:06:

Besøgte Alisa igen denne uge :P Oplevelsen var som at mødes med en kæreste. Jeg kan virkelig godt lide at se hendes ung trænede krop og jeg bliver hurtigt tændt så snart vi rører ved hinanden.  Alisa er nærværende, sensuel og imødekommende. Vi prøvede forskellige stillinger og det er svært at vælge en favorit da alle var lige gode.
Jeg mener ikke hun skriver direkte at hun tilbyder GFE, men jeg synes at der føles som sådan. :wub:

Thank you for your beautiful words :) It is always a pleasure to share moments like this with a gentleman <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
User2002 skrev, for 2 timer siden:

Thank you for your beautiful words :) It is always a pleasure to share moments like this with a gentleman <3 

Are you working in Aarhus again? The article is not currently active.

Del dette indlæg


Link til indlæg
User2002 skrev, for 3 timer siden:

Thank you for your beautiful words :) It is always a pleasure to share moments like this with a gentleman <3 

It could be nice to have you back in Århus:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst om hende og takker for jeres anmeldelser. For fanden hun ser dejlig ud og virker som en pige med personlighed og varme. 
Nu har jeg fået en aftale med hende til på tirsdag. Det gik let og alt er på plads mht. præferencer osv. 

Det blir mega fedt. 
endnu engang er det fedt at folk anmelder så man ved hvem man møder. Og jeg glæder mig vildt til Alisas smukke krop og hvad der følger 

Jeg skriver hvodan det gik :P

Redigeret af Grandland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grandland skrev, for 5 timer siden:

Jeg har læst om hende og takker for jeres anmeldelser. For fanden hun ser dejlig ud og virker som en pige med personlighed og varme. 
Nu har jeg fået en aftale med hende til på tirsdag. Det gik let og alt er på plads mht. præferencer osv. 

Det blir mega fedt. 
endnu engang er det fedt at folk anmelder så man ved hvem man møder. Og jeg glæder mig vildt til Alisas smukke krop og hvad der følger 

Jeg skriver hvodan det gik :P

Er hun smuttet? - link virker ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello my dears!:wub: I received a lot of messages if I will come back to Aarhus, so I decided to take a trip to your city. I will be in Aarhus from 15th april to 22nd april! See you!

Kisses!

Redigeret af User2002

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...