Hop til indhold
Rugbrød

Alma/Smilla sugardating.dk ADVARSEL

Recommended Posts

Hej alle 

jeg kan desværre ikke linke til profil da hun har blokeret mig.

men når man aftale et skype møde med hende blokere hun dig lige efter. Det er godt nok kun 200kr men ja mig der er naiv men virket reel over Snapchat der hed hun Smilla og på sugardating hed hun Alma.. 

ja beklager jeg ikke kan give mere info. Men hun skrev hun kom fra Odder syd fra Århus!

På Skype hed hun også Smilla 

pas på derude 

kender nogen denne profil nu jeg er i gang 

https://sugardaters.com/da/profile/q1o5_-pLZl

God dag derude 

Redigeret af Rugbrød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende kender jeg godt. Kørte til Herning for at mødes med hende. Bekræftet tidspunkt og aftale inden jeg kørte, og på vejen dertil. Fremme ved den aftalte adresse (et kollegie) venter jeg over 1 - 1,5 time. Hun åbner ikke beskeder på snap. 

Kunne i løbet af den tid se flere andre mænd gå forbi, læse på døren og kigge på deres telefon :)

Hun annoncerer jævnligt med møder til timepris på sin story, så ved ikke om hun blot havde en dårlig dag den dag, eller havde booket flere mænd ind og så fået kolde fødder. Men ikke en pige jeg har lyst til at satse på igen.

(Hun har brugt samme profilbillede på de fleste af de profiler hun har haft)

Redigeret af Mr.NiceGuy1980

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 10 timer siden:

Hende kender jeg godt. Kørte til Herning for at mødes med hende. Bekræftet tidspunkt og aftale inden jeg kørte, og på vejen dertil. Fremme ved den aftalte adresse (et kollegie) venter jeg over 1 - 1,5 time. Hun åbner ikke beskeder på snap. 

Kunne i løbet af den tid se flere andre mænd gå forbi, læse på døren og kigge på deres telefon :)

Hun annoncerer jævnligt med møder til timepris på sin story, så ved ikke om hun blot havde en dårlig dag den dag, eller havde booket flere mænd ind og så fået kolde fødder. Men ikke en pige jeg har lyst til at satse på igen.

(Hun har brugt samme profilbillede på de fleste af de profiler hun har haft)

Og det er Smilla vi snakker om ikke ? Og ikke “sødpige20” ? 
 

men hvis det er Smilla så er jeg sikker på det ikke er en dårlig dag men det hun gør 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rugbrød skrev, for 13 timer siden:

Og det er Smilla vi snakker om ikke ? Og ikke “sødpige20” ? 
 

men hvis det er Smilla så er jeg sikker på det ikke er en dårlig dag men det hun gør 

Ja, helt sikker. Hun hed Alma i ret lang tid, og en snap med jævnlig annoncering på Story. Men forsøgte ikke at lave flere aftaler efter turen til Herning. 

Har du et link til sødpige20?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er den samme pige så det godt vildt der er så mange af dem derinde ?  
kan desværre ikke linke til hende da hun lige har blokeret mig, men skulle gerne stå øverst ? 
spurgte indtil hende “sødpige” virket reel men fandt ikke ud af det desværre. Ved faktisk ikke helt hvad der skete ? Desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...