big banger 1 Skrevet 23. Oktober, 2022 Jeg har lige besøgt Luna i Odense. She is the best. Kysser skide godt og knepper godt. Hun rider mig pisse godt og slutte med sperm i min mund. Hende skal jeg besøge igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
big banger 1 Skrevet 23. Oktober, 2022 Skal måske lige sige at hun er trans. Men super godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback48 30 Skrevet 25. Oktober, 2022 big banger skrev, den 23.10.2022 at 22:16: Jeg har lige besøgt Luna i Odense. She is the best. Kysser skide godt og knepper godt. Hun rider mig pisse godt og slutte med sperm i min mund. Hende skal jeg besøge igen. Er det den samme Luna der omtales i den nu Lukkede tråd? Har du eventuelt et link til den omtalte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmund82 0 Skrevet 17. November, 2022 Jeg har for nyligt været forbi den lækre Luna i Odense. Jeg var lidt i tvivl om prisen var for høj, men det var den på ingen måder. Luna er super fræk og får en til at føle sig helt speciel. Det var den bedste seksuelle oplevelse jeg har haft i meget lang tid og har allerede aftalt mit næste møde med hende. Hun er det hele værd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven sydhavn 112 Skrevet 13. December, 2022 Kommer hun aldrig til København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg