Hop til indhold

Ung Jomfru

Featured Replies

Skrevet

Jeg er en ung fyr på 24 år, som stadig er jomfru dog ikke efter eget ønkse. Jeg har i længere tid overvejet en Glædespige for at få fjernet det markat, men også fordi jeg tænker at det ville kunne give nået mere selvtillid til at være sammen kvinder og fordi jeg har en stor lyst til få det gjort. Jeg har tidligere vejet en del men tabt mig utrolig mange kilo og er egentlig i rigtig god form nu men har ikke været sammen med nogen endnu. Jeg føler egentlig jeg er klar til det men ved ikke hvordan og hvorledes. Derfor spørg jeg evt efter nogle råd og anbefalinger meget gerne i trekantsområdet.   

Tak på forhånd  

Redigeret af Accept26

Skrevet

Jeg kan ikke anbefale nogen, næsten, men give et par råd.

• vær ærlig og forklar pigen din situation, så hun ved hvad hun har med at gøre.
  • vælg en pige som snakker dansk, der kan ske mange sproglige forvekslinger hvis I ikke har fælles sprog.
  • køb tid nok, jeg vil anbefale en time, så kan du også evt lige finde ud af hvordan sådan en kvinde ser ud, smager og føles.
  • uden at have besøgt hende, men kun ud fra hendes gøren og Laden på dette Forum, ville jeg måske prøve at få en aftale i stand med @JenniferRomantica. Når jeg har tagget hende her, så kan det oven i købet være at hun selv kommenter på dette.

god fornøjelse, og bare rolig, det gør ikke ondt. :D

Skrevet

Jeg synes, du skulle arbejde på at få en kæreste i stedet for. 

Din plan lader til at handle om at få det overstået snarer end at få en mindeværdi oplevelse. 

Din selvtillid kan du arbejde med på andre måder. Jeg ville være åben og ærlig omkring det hele med en potentiel kæreste i stedet. 

Den intime del ved sex er langt bedre end blot den fysiske del du ville få ved en glædespige. 

Skrevet

Er 24 en høj alder at være jomfru i? Jeg var 21 første gang jeg var sammen med en pige, og selvom det var vildt frustrerende ikke at have taget springet endnu, følte jeg ikke jeg var sent ude.

Dengang fandtes der ikke Tinder og datingsites som der gør idag. Ellers havde jeg helt klart været der. Tror jeg vil anbefale dig at prøve disse midler før du kaster dig ud i købesex.

Skrevet

Jeg kan også i den grad anbefale Jennifer Romantica. Hun er sød og nem at tale med (og flot) 

Hvis du er mere til en kæreste, så tag kontakt til Martin fra score-coach. dk. Han er flink og kan give nogle gode råd og tricks til, hvordan man kommer i kontakt med pigerne ude i byen. Det er jo snart tid til julefrokosterne. Held og lykke

Skrevet

Redigeret. Fik posted to gange. 

Redigeret af Trident

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.