Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte for et par dage siden Natty  https://annoncelight.dk/showad/341654  Og hun var i et hus i Struer som jeg før havde besøgt.  Alt ok på det område og lokationen er helt ok.

Først vil jeg lige tale om billeder.  Jeg kan ikke helt se hvad der gør at det ikke 100% er den pige man møder.   For kroppen inkl. bryster osv.  Passer 100%  Og den tatoo som hun har på det billede med ryggen til, er også 100% hende.  Men jeg tror altså det er et photoshop ansigt der er sat på.  For hun ser helt ok ud.  Men dog ikke helt dette ansigt man møder.  

Når det kommer til service og priser.  Så har jeg intet at udsætte på Natty.  Og hun gjort klart det bedste hun kunne for at jeg skulle have en god oplevelse.  ( og det havde jeg også)

Hun giver også en god massage som ikke bare er en gang olie pjask.  Men noget som hun klart har prøvet før.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...