Hop til indhold

Barbara i Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/354431

Jeg besøgte Barbara i dag. Det var mildest talt fantastisk. Jeg har aldrig oplevet en dame der levede sig så meget ind i akten.
Hun fortjener en anbefaling. Sødt menneske, vanvittig flot krop og bare rar på så mange måder.
Hendes energiniveau smitter af på en og det var en perfekt seance.

Hvis hun kom til Odense, så ville jeg ende med at bruge alle mine penge hos hende :D 

Hun er stadig ny til engelsk og bruger meget sin telefon til kommunikation.

Skrevet

Tak for anmeldelsen

Redigeret af Capstano
Fejl

• 2 months later...
Skrevet
HurrDurr skrev, den 23.10.2022 at 18:37:

https://annoncelight.dk/showad/354431

Jeg besøgte Barbara i dag. Det var mildest talt fantastisk. Jeg har aldrig oplevet en dame der levede sig så meget ind i akten.
Hun fortjener en anbefaling. Sødt menneske, vanvittig flot krop og bare rar på så mange måder.
Hendes energiniveau smitter af på en og det var en perfekt seance.

Hvis hun kom til Odense, så ville jeg ende med at bruge alle mine penge hos hende :D

Hun er stadig ny til engelsk og bruger meget sin telefon til kommunikation.

Jeg var også forbi hende i oktober. Og min oplevelse dengang var også i top.

Meeen; der kan være mange meninger til det jeg nu skriver. Jeg ville gerne have besøgt hende igen, denne gang med swallow. Det fremgår af teksten i annoncen at det er noget hun elsker. Dog fremgår det ikke direkte i hendes prisliste og hun afslog ydelsen. Jeg har bedt hende om at rette det i annoncen. Slet og ret er det falsk varebetegnelse…

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.