Hop til indhold

Søger forslag til piger inden for 100 km fra Herning.

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer. Jeg har lyst til en gang tivoli. Og derfor søger jeg forslag til piger i herning området ( højst 100 km derfra)

det jeg gider ikke bruge tid på at lave en aftale. Og så finde ud af at de har brugt fake billeder. 

så kom MEGET GERNE med links til piger som er de der 25-35 år og ikke alt for store. Jeg er mest til en på 160-180 på de der 50-70 kg. 

normalt besøger jeg valhalla. Men der er ikke noget lige nu. Og kan se folk skriver om fake billeder. ( dog normalt ikke min oplevelse) 

men jeg vil sætte pris på brugbart input..

Skrevet

Om en uges tid er Sophie tilbage. Tror det er i Bording hun holder til. Det er lang tid siden jeg har besøgt hende, men jeg har haft gode oplevelser der. Hun har så vidt jeg kan se på billeder og anmeldelser også tabt sig.

Ellers er der Alessia, der kommer til Herning i næste uge. Hende har jeg også gode erfaringer med og kan se på anmeldelser at andre også har det. 

Skrevet
  • Author
dinp1979 skrev, for 8 minutter siden:

Om en uges tid er Sophie tilbage. Tror det er i Bording hun holder til. Det er lang tid siden jeg har besøgt hende, men jeg har haft gode oplevelser der. Hun har så vidt jeg kan se på billeder og anmeldelser også tabt sig.

Ellers er der Alessia, der kommer til Herning i næste uge. Hende har jeg også gode erfaringer med og kan se på anmeldelser at andre også har det. 

Mange tak. Dem vil jeg lige se på.  Men det var i dag jeg lige håbet et finde et godt bud.  Ingen af de piger jeg normalt besøger er i området lige pt.  Så håbet at finde en ny.  Men tak fordi du bruger tid på at svare. 

Skrevet
elwis skrev, for 1 minut siden:

Mange tak. Dem vil jeg lige se på.  Men det var i dag jeg lige håbet et finde et godt bud.  Ingen af de piger jeg normalt besøger er i området lige pt.  Så håbet at finde en ny.  Men tak fordi du bruger tid på at svare. 

Overvejede at skrive at det ikke var til meget hjælp, hvis det var i dag, men om ikke andet, så har du en fremtidig anbefaling ;)

Skrevet
  • Author
dinp1979 skrev, for 6 minutter siden:

Overvejede at skrive at det ikke var til meget hjælp, hvis det var i dag, men om ikke andet, så har du en fremtidig anbefaling ;)

Jeg er glad. Og glad for at der faktisk er folk som svare.  Der er masse af folk som læsser med i dette forum. Men meget få der faktisk giver noget retur..

jeg tror jeg har lavet 15-20 anmeldelser og savner godt nok, at flere folk ville bruge 3 min på lige at skrive. 

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/352519

Melinda er i Glejbjerg og det er omkring 74 km fra Herning :D

Og hun har ikke fake billeder det er pigen på billederne som åbner døren. Jeg har besøgt hende en del gange og været godt tilfreds hver gang

Ikke min anmeldelse men beskriver ganske godt :)

Min seneste anmeldelse

Redigeret af Ja-mand

Skrevet
  • Author
Ja-mand skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/352519

Melinda er i Glejbjerg og det er omkring 74 km fra Herning :D

Og hun har ikke fake billeder det er pigen på billederne som åbner døren. Jeg har besøgt hende en del gange og været godt tilfreds hver gang

Ikke min anmeldelse men beskriver ganske godt :)

Min seneste anmeldelse

Hende har jeg også besøgt. Og var helt ok.  Men dog ikke lige hende jeg vil besøge igen.  (ikke lige min smag)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.