Hop til indhold

Ung blond pige - Horsens

Featured Replies

Skrevet

Ser spændende ud. Jeg lytter lige med. 

YoungBlondGirl

Citat

‼️ IMORGEN SØNDAG D.23/10 ER JEG I HORSENS GÅGADE DET MESTE AF EFTERMIDDAGEN FRA KL.13:15 OG TIL SIDST PÅ EFTERMIDDAGEN, SKRIV TIL MIG ALLEREDE NU FOR AT SIKRE DIG EN AFTALE MED MIG, SÅ MØDES VI I ET SOLCENTER ELLER DIN BIL ‼️ GLÆDER MIG TIL AT HØRE FRA DIG - SKRIV FOR PRISER VARE LIGE SÅ SNART JEG VÅGNER IMORGEN 

Søger modne mænd, gerne ældre. Alderen går fra 33år og op ⬆️ som er klar på frække møder..
Er en fræk ung blond pige på 26år med massere af lækker erfaring, som er klar på frække møder med en moden fræk mand.. Den lækreste fisse, lille, pæn og MEGET stram , Meget store dejlige bløde silikone bryster, føles næsten som ægte 500ml. I hver en stor str. i skål, elsker at klæde mig ud i lækkert lingeri - venter kun på du kontakter mig  Bor lidt uden for Horsens , er Max klar på aftaler - hver evig eneste dag - fra kl.12 af og til omkring midnat
Skriv for priser
Glæder mig til at høre fra dig
Kan kun hos mig sent om aftenen, ellers kan vi tage hjem til dig, i bilen, solcentre, eller noget lignende..
Ps. Hav tolmodighed, skal nok svare, men drukner i beskeder.

Tager KUN imod danske mænd

Tlf 21322209

Redigeret af fyr9000

Skrevet

Hmm.. jeg ved hun er på insta, men der er ingen indikationer på den slags. 
så enten er hendes billeder stjålet eller også er der noget om det. 

Skrevet

Hun er også på sugardaters 

Skrevet
  • Author
Hedensted skrev, for 4 timer siden:

Hmm.. jeg ved hun er på insta, men der er ingen indikationer på den slags. 
så enten er hendes billeder stjålet eller også er der noget om det. 

Hun er ægte. 

Skrevet

Har ikke fået svar fra hende.  Hvis jeg gør, og det lykkes at mødes med hende, så poster jeg det i denne tråd :) 

Redigeret af John41

Skrevet
Btonni skrev, for 33 minutter siden:

Hun er ægte. 

Hvis du ved hun er ægte, så kan du vel byde ind med andet end en efterlysning 

Skrevet

Har også kigget på hendes annonce - ingen respons på mine sms’er desværre.

men hvis nogen har mødtes med hende hører jeg gerne om oplevelsen og priserne på herlighederne.

Skrevet

Fik en Go snak med pigen. 
900,- for 15 min og hun har ikke stedet, det må siges at være i den dyre ende. 

jeg kan bekræfte at billederne er ægte. 

Skrevet

Fik det her fra hende, har også set hende på sugardaters. Tænker hun er reel nok. 

20221024_162026.jpg

Skrevet
  • Author
Hedensted skrev, den 23.10.2022 at 20:42:

Hvis du ved hun er ægte, så kan du vel byde ind med andet end en efterlysning 

Har set hende ikke været sammen med hende. 

Skrevet

Er der nogen der rent faktisk har været sammen med hende og kan fortælle lidt om hvordan hun er på sexdelen ?

eller har folk kun set hende og haft en god snak med hende?

Skrevet
  • Author
Molle37 skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der rent faktisk har været sammen med hende og kan fortælle lidt om hvordan hun er på sexdelen ?

eller har folk kun set hende og haft en god snak med hende?

Lige præcis.... Tak. 

Skrevet

Ben there, done that.. 

Klart pigen på billederne, super skøn at snakke med, men meget dullet at se på.! som i meget dullet. 
Det var en fræk oplevelse men for mit vedkomne en absolut enkelt gangs oplevelse. 
Jeg er nok ikke så meget til bil - eller natur møder. 

Skrevet
  • Author
Hedensted skrev, for 19 timer siden:

Ben there, done that.. 

Klart pigen på billederne, super skøn at snakke med, men meget dullet at se på.! som i meget dullet. 
Det var en fræk oplevelse men for mit vedkomne en absolut enkelt gangs oplevelse. 

Fedt.. Kan du sige mere? Beløb osv.. 

Skrevet

der ligger allerede en anmeldelse under Jylland. 

obligatoriske link: https://annoncelight.dk/showad/344984 

Først og fremmest - det ER pigen på billederne og brysterne er geniale + det er en super sød pige.

Jeg skrev til hende og aftalte et møde på et offentligt toilet. Hun har lidt længere svartid end andre gp’ere, men det skriver hun også, så fair nok. 

Vi ankom begge til toilettet og fik betalingen ordnet. Dernæst gik hun i gang med at knappe mine bukser op og tog pikken i munden (uden vi havde snakket/aftalt noget var det ØKO blow). Det gør hun vanvittigt godt. Jeg stod op ad væggen og med hende på knæ foran mig. 

Efter noget tid blev det tid til doggy, men inden da skulle brysterne slippes fri fra den meget solide bh - for hold nu kæft de er store. De er lavet, men de føles og ser faktisk meget meget meget naturlige ud irl.

På sex delen vendte hun sig bare rundt og gjorde klar til at få den uden kondom. Det ville jeg så gerne have på. Da det kom på kneppede jeg hende i 3-4 minutter før jeg kom. Det var rigtig godt og frækt at kneppe et sted hvor der potentielt kunne komme nogen forbi.

Vi små sludrede mens vi fik tøj på og så driblede jeg ud derfra. 

Alt i alt var det pisse godt og pisse frækt. Jeg skriver helt sikkert til hende igen. 

Skrevet
  • Author
Peterpik skrev, for 4 timer siden:

der ligger allerede en anmeldelse under Jylland. 

obligatoriske link: https://annoncelight.dk/showad/344984 

Først og fremmest - det ER pigen på billederne og brysterne er geniale + det er en super sød pige.

Jeg skrev til hende og aftalte et møde på et offentligt toilet. Hun har lidt længere svartid end andre gp’ere, men det skriver hun også, så fair nok. 

Vi ankom begge til toilettet og fik betalingen ordnet. Dernæst gik hun i gang med at knappe mine bukser op og tog pikken i munden (uden vi havde snakket/aftalt noget var det ØKO blow). Det gør hun vanvittigt godt. Jeg stod op ad væggen og med hende på knæ foran mig. 

Efter noget tid blev det tid til doggy, men inden da skulle brysterne slippes fri fra den meget solide bh - for hold nu kæft de er store. De er lavet, men de føles og ser faktisk meget meget meget naturlige ud irl.

På sex delen vendte hun sig bare rundt og gjorde klar til at få den uden kondom. Det ville jeg så gerne have på. Da det kom på kneppede jeg hende i 3-4 minutter før jeg kom. Det var rigtig godt og frækt at kneppe et sted hvor der potentielt kunne komme nogen forbi.

Vi små sludrede mens vi fik tøj på og så driblede jeg ud derfra. 

Alt i alt var det pisse godt og pisse frækt. Jeg skriver helt sikkert til hende igen. 

Tak for det. Anmeldelsen er altså helt ny... Har du selv mødt hende? 

Skrevet
Hedensted skrev, den 28.10.2022 at 19:57:

Ben there, done that.. 

er hun dansk 

Skrevet

Hun svare ikke - har skrevet løbende i en uge og ringet også. Spild af tid

Redigeret af JaxCaliber

Skrevet
Btonni skrev, for 13 timer siden:

Tak for det. Anmeldelsen er altså helt ny... Har du selv mødt hende? 

Nope, og det med bil og solcenter det ikke lige mig. Måske hvis hun havde et sted?

Skrevet
  • Author
Peterpik skrev, for 6 timer siden:

Nope, og det med bil og solcenter det ikke lige mig. Måske hvis hun havde et sted?

Årh det en anden anmeldelse du har kopieret. Sorry min fejl. Så bare lidt mærkelig ud... 

Skrevet
knallert skrev, den 30.10.2022 at 15:56:

er hun dansk 

Ja det er hun 

Skrevet
Btonni skrev, den 29.10.2022 at 15:26:

Fedt.. Kan du sige mere? Beløb osv.. 

Beløb står beskrevet længere oppe i tråden. 

• 2 weeks later...
Skrevet

er der andre der har været hos hende

• 2 weeks later...
Skrevet

Det har jeg på vestegnen,  perverst  blow uden og fyrede den af i hendes ansigt,  hun slikkede helt rent og det var frækt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.