Rick14 8 Skrevet 22. Oktober, 2022 Nogen gange tager det lang tid for mig at komme (nedsat følsomhed). Kondom og rigeligt med glidecreme gør det selvfølgelig ikke bedre. Men en ting som altid virker er, hvis kvinden klemmer om pikken med skedemusklerne! Og nej, det har egentlig ikke noget at gøre med, om hun er specielt stram eller ej. Men hvorfor behersker så få kvinder egentlig denne kunst? Eller det er i hvert fald min erfaring. Er det noget man kan spørge en GP om?? Jeg ville gerne betale ekstra for det, men vil nødig fornærme nogen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The spoon Skrevet 22. Oktober, 2022 Det kender jeg en som kan men hun er min, og kun min. Jeg kan give dig det råd at finde en som er forkølet og hoster meget, det giver samme effekt. vi har meget sjov når hun hoster og jeg stønner på grund af de trækninger der så kommer. Men med eller uden host det er fedt når hun kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppowitch 59 Skrevet 23. Oktober, 2022 Hvorfor skulle man ikke kunne bede hende om det? Nå fordi nogle af dem ikke forstår ret meget engelsk Faktisk har jeg været sammen med et par stykker der gjorde det helt af sig selv, hvilket jeg også synes hjalp på oplevelsen. Det er nok et spørgsmål om hvor erfaren tøsen er. Nogle af de yngste kan nærmest ikke andet end at sprede stængerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 370 Skrevet 23. Oktober, 2022 Det er måske fordi Helle Godtved ikke længere har et ugentligt radioprogram, hvor hun fortæller om knibeøvelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 23. Oktober, 2022 Pudsigt! Når kvinden klemmer på den måde føler jeg det som om pikken nærmest bliver skubbet ud. Jeg har måttet forklare flere kvinder at jeg faktisk ikke synes det gør noget godt. Og jeg kender godt problemet med at komme; sig endelig til hvis nogen har andre råd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2022 Rick14 skrev, for 16 timer siden: Nogen gange tager det lang tid for mig at komme Det har mere at gøre med du ikke er tilstede i nuet, end nedsat følsomhed, at du har svært ved at komme. Det er meget svært, men øv dig i at lukke alt andet end hende og dig ude af dine tanker. Lad være med at have som mål at komme, eller give hende orgasme. Bare nyd følelserne, mærk hvad der sker i din krop og hjerne når i elsker. slip skrev, for 4 minutter siden: Når kvinden klemmer på den måde føler jeg det som om pikken nærmest bliver skubbet ud Det er fordi de fleste piger klemmer om pikken på den måde de lærer at styrke deres underliv med knibeøvelser. Pigerne lærer at knibe ved at simulere at de skal afbryde vandladningen. Ved klem af diller skal pigerne stramme skedemusklerne udefra og ind - så bliver det som at blive malket For mange år siden havde jeg en kæreste som kunne malke mig til udløsning, bare ved at bruge skedemuskulaturen - nåe ja og sine meget smukke øjne. Jeg har mødt meget få prof piger der kan denne teknik, men de findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hiro Protagonist 46 Skrevet 24. Oktober, 2022 Rick14 skrev, den 22.10.2022 at 23:30: Er det noget man kan spørge en GP om?? Jeg ville gerne betale ekstra for det, men vil nødig fornærme nogen Prøv evt. Mia : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 24. Oktober, 2022 Aarhuselsker skrev, den 23.10.2022 at 16:23: Det har mere at gøre med du ikke er tilstede i nuet, end nedsat følsomhed, at du har svært ved at komme. Det er meget svært, men øv dig i at lukke alt andet end hende og dig ude af dine tanker. Lad være med at have som mål at komme, eller give hende orgasme. Bare nyd følelserne, mærk hvad der sker i din krop og hjerne når i elsker. Det er fordi de fleste piger klemmer om pikken på den måde de lærer at styrke deres underliv med knibeøvelser. Pigerne lærer at knibe ved at simulere at de skal afbryde vandladningen. Ved klem af diller skal pigerne stramme skedemusklerne udefra og ind - så bliver det som at blive malket For mange år siden havde jeg en kæreste som kunne malke mig til udløsning, bare ved at bruge skedemuskulaturen - nåe ja og sine meget smukke øjne. Jeg har mødt meget få prof piger der kan denne teknik, men de findes. Skønne minder fra dengang der på enhver anstændig gård var en malkepige - de er desværre gået lidt af mode. Det undrer mig, at der ikke er flere piger der har lært denne teknik. Det kunne måske være lettere for dem at få opgaven afsluttet når de synes det er tid. Det kan jo godt være noget af en kamp at at ligge og flå i kunder, der har svært ved at få sig gjort færdige. Er der nogen af profferne med tekniske færdigheder der er aktive i dag? Kunne godet tænke mig at prøve en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Oktober, 2022 Storspilleren skrev, for 7 timer siden: Er der nogen af profferne med tekniske færdigheder der er aktive i dag? Kunne godet tænke mig at prøve en. Det har mest været ikke proffer jeg har oplevet det med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg