Hop til indhold

Partty young girl Vejle

Featured Replies

Skrevet
komfritfrem skrev, for 13 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/318563

Jeg vil høre, om der er nogen, som kan hjælpe mig om Parttys kvalitet eller mangel på samme. Hun ser lækker ud, synes jeg. 

Ja hun ser dejlig ud. 

Vil også gerne høre om nogen har besøgt hende 

Skrevet
  • Author
Ny bruger skrev, for 9 timer siden:

Ja hun ser dejlig ud. 

Vil også gerne høre om nogen har besøgt hende 

Der er ingen respons, så hun har nok ikke mange besøg. Måske hun har haft andet navn indtil nu, da jeg synes jeg har set billederne tidligere. 

Skrevet
komfritfrem skrev, for 1 time siden:

Der er ingen respons, så hun har nok ikke mange besøg. Måske hun har haft andet navn indtil nu, da jeg synes jeg har set billederne tidligere. 

Søgning på annoncen her på EG giver Lisa og Rose/Tiger.

/North

Skrevet
  • Author
North skrev, for 8 timer siden:

Søgning på annoncen her på EG giver Lisa og Rose/Tiger.

/North

Interessant North. Du er bedre inde i det med søgninger end mig. Vil du fortælle, hvordan du søger dig til den sammenhæng?

Skrevet
  • Author

Tak skal du have. Det vil jeg huske til en anden gang. 

Er vi enige om, at vi ikke derudfra kan konkludere, at det er den omtalte Lisa som nu hedder Partty? 

Rose/Tiger er det i hvert fald ikke, men det er nok hende, som er Mutter på stedet. 

Skrevet
komfritfrem skrev, for 10 minutter siden:

Er vi enige om, at vi ikke derudfra kan konkludere, at det er den omtalte Lisa som nu hedder Partty? 

Ja, sådan er det efterhånden blevet. Det er meget forvirrende. 
Der er nogle yngre mutre som har oprettet et større antal annoncer på AL, som de så bruger til skiftende piger. De skifter blot navnet, sommetider lokationen og oftests også foto. 
Jeg har dog set en del eksempler på annoncer hvor mutter ikke har fået slettet fotos på VIP profilen, så der ligger fotos af 2-3 piger, incl hende selv :D:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.