Hop til indhold

Erika GFE i Valby

Featured Replies

Skrevet

Godaften d’herre, er der nogen der har erfaringer med Erika?

• 4 weeks later...
Skrevet

Ja jeg har, her den anden dag.

Det er ikke hende på billederne. Normalt mener jeg at man ikke bør acceptere den slags falsk markedsføring, men hun er en fræk sag, så jeg valgte ikke at gå min vej. Havde billederne vist den rigtige pige, var jeg også gerne mødt op.

For en sikkerheds skyld spurgte jeg hende om hun ydede tungekys. Det står ligefrem i annoncens overskrift, men jeg ville gidt lige være sikker. Yes yes var svaret så jeg betalte. Men da vi gik igang ville hun ikke kysse alligevel, den slags gjorde hun ikke. Fusker!

Hun startede med at pakke kondom ud og sætte det på den slaskede lillemand. WTF? Jeg prøvede at forklare hende at hun ikke bare kunne starte med det, men hun forstod nærmest intet engelsk. Hun ville vist bare have det overstået. 

Da jeg kom, stoppede hun med det samme så ikke noget med at få det hele med ud.

Hun virkede generelt som en livet har været lidt hård ved.

Hun er således mest egnet til de der møder op med jern på, og bare vil kneppe, uden så meget pjat.

Hun er i øvrigt også anmeldt Her 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.