Hop til indhold

Kun info, om den i start Randersvej i Århus

Featured Replies

Skrevet

Det er så ikke en Anmeldelse men kun en oplysning dag jeg ikke var sammen med pigen på klinikken 

Jeg pop blot op på stedet i dag (i andet ærinde) men der er en lille sød pige på besøg da mutter er udenbys (i øvrigt giver mutter heller ej exstra, heldigvis)

Pigen er absolut en af de små men ganske go til Fp  og så lille at man kan bruge hende som Propel (jeg har dog været sammen med hende men dog et helt andet sted som ikke var Århus) 

Hun er kun på om Lørdagen normalt så ved ikke om hun også er på i morgen men ring og spørg, hun taler dansk, det var blot lidt Lørdags snik snak og blot info om nogen kan bruge 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 3 timer siden:

Det er så ikke en Anmeldelse men kun en oplysning dag jeg ikke var sammen med pigen på klinikken 

Jeg pop blot op på stedet i dag (i andet ærinde) men der er en lille sød pige på besøg da mutter er udenbys (i øvrigt giver mutter heller ej exstra, heldigvis)

Pigen er absolut en af de små men ganske go til Fp  og så lille at man kan bruge hende som Propel (jeg har dog været sammen med hende men dog et helt andet sted som ikke var Århus) 

Hun er kun på om Lørdagen normalt så ved ikke om hun også er på i morgen men ring og spørg, hun taler dansk, det var blot lidt Lørdags snik snak og blot info om nogen kan bruge 

Det er ikke let at vide hvem du taler om uden et link ??

Skrevet
Zar skrev, for 13 minutter siden:

Det er ikke let at vide hvem du taler om uden et link ??

https://annoncelight.dk/showad/333758

Skrevet
Cords skrev, for 9 minutter siden:

sommetider er der smart at læse tråden før man skriver :lol:

Skrevet
Cords skrev, for 29 minutter siden:

Der er en der spørger om link, overvejer du at det kan være det jeg svarer på?????

Ja det har jeg gjort mig store overvejelser om, og derfor postede jeg det samme link i lørdags, som du vil kunne se, hvis du ulejligede dig med at læse tråde før du skriver :lol:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Ja det har jeg gjort mig store overvejelser om, og derfor postede jeg det samme link i lørdags, som du vil kunne se, hvis du ulejligede dig med at læse tråde før du skriver :lol:

Du er nu lidt sørgelig, eller er det for meget at forlange, at du taler ordentlig?

Skrevet
Otte skrev, for 1 minut siden:

Du er nu lidt sørgelig, eller er det for meget at forlange, at du taler ordentlig?

Det forklarer jo en del - og det er jo så min fejl.... og dog

Jeg har valgt at ignore personen, han er for egenrådig og jeg gider ikke læse det han skriver, derfor har jeg svaret uden at "læse" hans indlæg, for jeg ser dem ikke

Skrevet
Otte skrev, for 47 minutter siden:

Jeg hyler med den ulv jeg svarer ;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Jeg hyler med den ulv jeg svarer ;) 

Du behøver jo ikke hyle højere og nedværdige dig selv

Skrevet
Otte skrev, Lige nu:

Du behøver jo ikke hyle højere og nedværdige dig selv

Du er da ret sød 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Du er da ret sød 

Det er du ikke

Skrevet

Tilbage så var den søde petite på blot 28 igen på besøg i dag samt i morgen om man ønsker at besøge i så fald er hun lille og måske stram for dig :D

Skrevet

Generelt er det jo lidt et "hit-n-miss" sted. 

Jeg har haft gode oplevelser der, når der har været nogle gode GP, men bestemt også middelmådige oplevelser. 

Man skal nok lige ramme den rigtige dag/GP, så tak for tippet @Utilregnlig

Redigeret af Thai-fan

Skrevet
Utilregnlig skrev, den 29.10.2022 at 22:27:

Tilbage så var den søde petite på blot 28 igen på besøg i dag samt i morgen om man ønsker at besøge i så fald er hun lille og måske stram for dig :D

Hvem er hende den lille. Er hun på Annoncelight ??

Skrevet
Zar skrev, for 1 minut siden:

Er hun på Annoncelight ??

Desværre og hun lever et privat liv så derfor den sparsom info, hun er kun på besøg og mest omkring Weekend men et absolut besøg værd, hun er lille og spinkel med små bryster og en lille fræk røv og glat forneden og meget smilende, faktisk så smiler hun hele tiden også når hun spiser :D

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 15 minutter siden:

Desværre og hun lever et privat liv så derfor den sparsom info, hun er kun på besøg og mest omkring Weekend men et absolut besøg værd, hun er lille og spinkel med små bryster og en lille fræk røv og glat forneden og meget smilende, faktisk så smiler hun hele tiden også når hun spiser :D

Hende gad jeg sgu godt møde 

Skrevet
Zar skrev, for 4 minutter siden:

Hende gad jeg sgu godt møde 

Åh jo men tror først hun er på tidligst næste Fredag eller Lørdag da det lidt ligesom er hendes hobby :P

Skrevet
Utilregnlig skrev, den 22.10.2022 at 18:29:

hvor har du mødt hende tidligere og under hvilket kunstner navn havde hun dengang ? 

;) 

Skrevet
peter.c skrev, den 31.10.2022 at 19:16:

under hvilket kunstner navn havde hun dengang ? 

Jeg har ikke yderlig info i tråden da jeg ej ønsker at udlevere privat oplysninger herinde, beklager :mellow:

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 17 timer siden:

Jeg har ikke yderlig info i tråden da jeg ej ønsker at udlevere privat oplysninger herinde, beklager :mellow:

det er vel ikke private oplysninger, hvor du knaldede hende tidligere , jeg går ud fra hun arbejdede dengang også 

:)heha

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun  tar til Thailand i morgen for 3 uger, beklager info og jo peter.c absolut privat oplysninger, beklager :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.